Hier ook niet echt vaste dagen, laatste tijd 5 à 6 keer per week, maar daar kan bijv. ook een recovery run van slechts een kwartier bij zijn (overblijfsel van toen ik de guided runs van Nike Run Club deed; in het 1/2 marathonprogramma was er aan de start van elke week een run van 'n kwartiertje met het trainingsoverzicht voor die week).Hoe ziet jullie traingsweek eruit.
Ik ga lopen op dinsdag,donderdag en zaterdag.
Dinsdag en donderdag loop ik traag en zaterdag aan een sneller tempo.
Voor mijn motivatie werkt quasi elke dag lopen beter dan 2 of 3 keer per week + door het feit dat ik wegens een renovatie tijdelijk in een boerengat woon en de brandstofprijzen hoog zijn, is er niet veel anders te doen

We hebben ook een (jacht)hond die veel beweging nodig heeft, en daarmee lopen is aangenamer dan wandelen.
Één van de weekenddagen probeer ik als LSD meestal een route met zoveel mogelijk offroad uit te stippelen om wat te genieten van de streek, voor de rest hangt het er wat van af waar ik (of de hond
) zin in heb. Volgens Garmin heb ik momenteel wel een "anaerobic shortage" maar mijn hartslagband is precies ook wel aan 't flippen sedert ik er een nieuwe batterij ingestoken heb (ondertussen ergens gelezen dat je die blijkbaar kan resetten). Normaal gezien doe ik ter afwisseling 2x per week iets van tempo of interval, maar afhankelijk van de omstandigheden (vermoeidheid, hond die poot bezeerd had) kan dat ook gewoon traag lopen worden.

Ik besef dat het een onmogelijke vraag is. Maar hier zitten wel wat kleppers, en je weet maar nooit!