Suphafly
Well-known member
In mijn geval was het gewoon van die dag teveel impact, door telkens te hard te landen.
Nuja, afspraak bij de dokter word gemaakt.
In de tijd dat ik gestopt was was ben ik wel “ work out” blijven doen.
Ben daar nu ook een week met gestopt omdat ik gewoon niet weet wat goed is en wat niet.
De dokter zal mij dit binnenkort wel weten vertellen.
Ik kan squats doen met gewichten (10kg tzijn die van men vrouw
) en ik voel niets, maar als ik mij buk om bijvoorbeeld een matje op de grond te leggen voel ik het wel :/
Is vooral rot, omdat ik na 2 jaar uitkeek naar deze skireis, en nu moet kiezen tussen inhouden of het veel erger maken.
En ik maak slechte keuzes.
Nuja, afspraak bij de dokter word gemaakt.
In de tijd dat ik gestopt was was ben ik wel “ work out” blijven doen.
Ben daar nu ook een week met gestopt omdat ik gewoon niet weet wat goed is en wat niet.
De dokter zal mij dit binnenkort wel weten vertellen.
Ik kan squats doen met gewichten (10kg tzijn die van men vrouw
) en ik voel niets, maar als ik mij buk om bijvoorbeeld een matje op de grond te leggen voel ik het wel :/Is vooral rot, omdat ik na 2 jaar uitkeek naar deze skireis, en nu moet kiezen tussen inhouden of het veel erger maken.
En ik maak slechte keuzes.

Jammer genoeg geen aansluting gevonden bij een groepje en quasi heel de wedstrijd alleen moeten lopen. Tegen de verwachting in, stond er ook heel de wedstrijd een warm zonnetje, plus een vervelende wind, tot 10km (39m03s), liep ik op schema om mijn persoonlijk record (1h23m) te verbeteren, maar met de tegenwind in de tweede rond en de temperatuur plus zon, van mij mag het liefst 5graden zijn en zwaarbewolkt, zat er geen versnelling meer en de laatste kilometers het ook maar wat laten hangen. Uiteindelijk gefinished in 1u24m59s (via mijn horloge). Niet als laatste! er waren nog 8 lopers trager
Op zich wel tevreden, toch mijn tweede beste tijd ooit op 51 halve marathons.
.