Karry98
Well-known member
Suckt ongelooflijk hard, kan me de teleurstelling moeilijk inbeelden... Je geeft het zelf al mooi aan, het leven is meer dan sport alleen en we're human after all. Chapeau dat je ook de mindere dingen hier zonder schroom post! Jij ook veel succes met wat er ook moge volgen!![]()
Zeer jammer om te lezen.
Uw verhalen hier, uw foto's en tochten op Strava waren altijd leuk om te volgen.
Hopelijk vind je toch nog je goesting ergens terug ook al is het dan op een andere afstand.
ik heb altijd de mentaliteit gehad dat het traject naar een doel belangrijker is dan het doel zelf. Daarom heb ik ook altijd genoten van mijn trainingen en tochten zelf. Nu het grote doel wegvalt, doet het echt zeer veel pijn.
om een idee te geven: Sinds begin dit jaar heb ik 3850km gelopen met meer dan 60.000hm. Dat allemaal met de TDS in het achterhoofd. Is het allemaal voor niets geweest? Zeker niet, ik heb er ontzettend van genoten, maar de kroon op het werk zal nu wel altijd ontbreken.
Ik ben wel nog altijd ingeschreven voor de marathon van Antwerpen. De kans is niet onbestaande dat ik daar (super uitgerust) aan de start ga staan om onder de 2u50 te duiken, maar dat zien we nog wel.
Gelukkig wel veel steun van mijn nieuwe Franse liefde
. In de moeilijke momenten leren we gelukkig andere zaken meer te waarderen, maar toch.Ik kan het nog 1000x herhalen, niets zal dit nog doen veranderen. Ik heb zoals iedereen al serieuze relaties gehad die op de klippen zijn gelopen, dierbaren verloren en noem maar op, dit komt gewoon 10 keer zo hard aan.
- kan me niet voorstellen wat het betekent om zo'n doel zo kort voor de start te laten schieten. Maar zoals je zelf aangeeft bestaan er altijd belangrijkere zaken in het leven. Zolang het maar goed met u/uw naasten gaat!
, echter is het hier al iets langer aan de hand en ik vrees zelfs een onderliggend gezondheidsprobleem.

):