algemene discussie | Virtual Reality

ik heb vandeweek tamelijk wat uren zitten racen en ik ervaar nu het fenomeen 'derealisatie'.
als ik bezig ben op mijn telefoon, voelt het aan alsof mijn handen niet van mij zijn. :x trippy... :s

2 Juni zal Meta de quest 3 voorstellen en gerucht heeft het dat Apple hun headset op 5 juni tijdens hun WWDC keynote zal onthullen. Als je alle geruchten moet geloven gaat Apple een vrij fenomenaal device lanceren maar diezelfde geruchten spreken ook van een 3000$ price tag. Apple being Apple. 😅 Analysten; "the stunning device will pave the way for a transformative investment trend in the industry, as other makers follow suit to jump on the trend." 🤞

The shrinkening is in ieder geval op gang aan het komen.

Voor mij is de hardware eigenlijk al goed genoeg en is het vooral het gebrek aan software van niveau Half-Life: Alyx dat mass adoptie in de weg staat. Meta gaat ook heel wat games aankondigen. Hopelijk van zulk kaliber maar ik vrees er wat voor.

Lijkt me op termijn vrij dodelijk voor huidige laptops. Meeste VR kan dit en Apple zal hand en fingertracking op een virtueel keyboard ondersteunen maar met deze heb je tactile feedback. Nu ja, Valve was ook aal aan het experimenteren met het importeren van fysieke objecten in virtual spaces dus in principe zou je eender welk keyboard moeten kunnen gebruiken.

ik heb de hand/fingertracking geprobeerd op de quest-pro voor piano te spelen en das bijlange nog niet goed genoeg om virtueel te spelen.
En de tech is nog lang niet rijp genoeg om het in een zonnebril te steken

Nice, gekocht!

Diep teleurgesteld in de showcase voor psvr2 games.
Zit niets tussen dat de moeite is ( zoveelste zombie/tactical shooters of rhythm games).

Heeft Sony nu niks geleerd van de eerste psvr?
Nu hebben ze de hardware en is er geen ene deftige software in het vooruitzicht.
Pffff 😔

Diep teleurgesteld in de showcase voor psvr2 games.
Zit niets tussen dat de moeite is ( zoveelste zombie/tactical shooters of rhythm games).

Heeft Sony nu niks geleerd van de eerste psvr?
Nu hebben ze de hardware en is er geen ene deftige software in het vooruitzicht.
Pffff 😔
Hoe lang is de PSVR 2 uit??

Lang genoeg sorry maar de marketing is ronduit slecht voor de VR2.

Vroeger hier bij ons had je een standje van de VR1 voor te testen. Nu 0 reclame rond de VR2. Ligt hier gewoon in de winkel en nog maar 5 stuks verkocht in 2 weken.

Dan zijn ze bij Sony verbaasd dat de verkoop niet goed is...

Doet het wel een stuk beter dan VR1 maar idd eigenlijk ook nog niets van marketing gezien. Ik had gehoopt op een Half-Life Alyx port voor Playstation dat zou sales enorm geboost hebben wat dan nog grotere investering in nieuwe titels mogelijk zou maken.

Lang genoeg sorry maar de marketing is ronduit slecht voor de VR2.

Vroeger hier bij ons had je een standje van de VR1 voor te testen. Nu 0 reclame rond de VR2. Ligt hier gewoon in de winkel en nog maar 5 stuks verkocht in 2 weken.

Dan zijn ze bij Sony verbaasd dat de verkoop niet goed is...
In welke winkel ligt dat ??? zover ik weet was dit toch enkel online te koop moest dit nu in vb Mediamarkt beschikbaar zijn , heb zelf destijds VR1 in de gamemania verkregen online koop ik dit nie

RE4 op psvr 2 :love:
Ik hoop op snel nieuws over beat saber :) Ben het beu om altijd die kabels van de Psvr1 aan te sluiten,

Gisteren "Another fisherman's tale" gespeeld.

Voor dat soort games lijkt me dat ding wel serieus overpriced. Al die games (niet enkel degene die ik nu quote) waarover hier wordt gesproken zijn al jaren oud. De meerderheid zelf op Quest 1 te spelen...

Enkel GT7, maar dan geen F1, ACC, ... en dat Horizon spel, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo goed. Is gewoon indrukwekkend voor nieuwe VR spelers.

ivm de PR rond de PS VR2.

Ik heb die onlangs eens kunnen testen bij iemand en was enorm onder de indruk.
Zo onder de indruk dat MOCHT ik de centen kunnen missen ik me al een toestel + die headset zou gekocht hebben :)

Ik had in het verleden die eerste al eens getest en zei me toen helemaal niets.

Dus maw, ik denk mochten de mensen meer de kans krijgen om dat eens te testen, dat de verkoop ook een serieus stuk de lucht zou inschieten.

Terug
Bovenaan