Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel denk ik. Het is gewoon een zalig spel. Denk je dat het niet zou lukken met VR kan je het altijd nog op steam kopen!Is de game dan nog goed en uniek vraag ik me af
Ook geprobeerd en is toch niet dezelfde ervaring.Idem. Ik speel met de optie blink uit. Veel beter en alle tijd van de wereld !
ik wou maar kan hem nu ni meer in de psn store vindenIemand Saint and sinners kopen?
Graag bevindingentwijfel bij deze
ik wou maar kan hem nu ni meer in de psn store vinden
Nee nu staat hij terug waar hij vanmiddag stondBekijk bijlage 18090
Op naam zoeken?
.Heb nu de intro en de eerste level gespeeld waar de neighbourhood unlocked.Iemand Saint and sinners kopen?
Graag bevindingentwijfel bij deze
.
.
.En wat vind je?Ik koop hem ook ! Lets goo
Yes topgame.Iemand the light brigade al gespeeld? Blijkbaar sinds de update heel goed
Grafisch ook wel een van de mooiste games voorlopig op psvr2, hier kan switchback iets van leren. Denk dat ik mij de komende tijd hier toch het meeste mee ga amuseren 
Merken doe ik het soms wel, vooral in resident evil maar storend vind ik het zeker niet.
Toch veel mensen last van dit.
Toch raar dat geen enkele reviewer dit merkt

Is de ps vr2 de moeite? Eerste vr niet veel gespeeld door heel dat gedoe met die camera en alle kabels
. I love it.