algemene discussie | Virtual Reality

ik wou maar kan hem nu ni meer in de psn store vinden
Screenshot_20230321-185243.png

Op naam zoeken?

Iemand Saint and sinners kopen?

Graag bevindingen :D twijfel bij deze
Heb nu de intro en de eerste level gespeeld waar de neighbourhood unlocked.

Voor mij wel een aangename verassing 🙂.
Wist niet goed wat te verwachten, ik heb het eerste deel nooit gespeeld maar tis echt fun tot nu toe.

Goeie physics en meer interactie met de omgeving rond u dan de gemiddelde vr game.
Vind het ook tof dat physics echt reageren als je andere characters aanraakt of bv uw handen probeert te kruisen.
Stom eigenlijk maar veel vr games hebben dat niet.

Maar het zaligste vind ik de melee combat 😀.
Denk niet dat ik het snel beu ga zijn om een zombie zijn schedel in te slagen om dan uw wapen daar terug uit te moeten trekken.

Grafisch ook zeker 1 van de betere.
Beetje cartoony maar over het algemeen wel scherp.
En lekker veel bloed en gore, zit ook goed.

Moet wel zeggen dat ik regelmatig kleine bugs opmerk.
Bv visuele glitches of zombies die door objecten wandelen.
Op zich niks dat een patch niet kan fixen maar het haalt u wel even uit het moment.

De intro vond ik ook heel goed gedaan 🙂.

Ga mij hier wel mee amuseren!

Iemand the light brigade al gespeeld? Blijkbaar sinds de update heel goed
Yes topgame.

Vandaag ook begonnen aan the walking dead chapter 1 en is toch best indrukwekkend. Interactie met omgeving is heel goed gedaan en niets voelt beter als een mes in een zombie zijn schedel te steken :D Grafisch ook wel een van de mooiste games voorlopig op psvr2, hier kan switchback iets van leren. Denk dat ik mij de komende tijd hier toch het meeste mee ga amuseren :D

Toch veel mensen last van dit.

Toch raar dat geen enkele reviewer dit merkt
Merken doe ik het soms wel, vooral in resident evil maar storend vind ik het zeker niet.
Ik ga ook echt geen zonnebril opzetten of de brightness lager zetten om mijn vr games te kunnen spelen 😛

Man, Resident Evil Village in VR is toch de max zenne.
Hands down mijn favourite VR game.

Gisterenavond die baas verslagen me zijn propellerface, intens gevecht amai.
Die zijn aanvallen dodgen en als die achter u voorbij raast dan voelt ge die haptic feedback achteraan in de headset alsof ge juist een mep hebt gekregen.

En dan vlak daarna het stuk waar je als Chris Redfield speelt en het ineens meer aanvoelt als call of duty dan resident evil :D. I love it.

Terug
Bovenaan