algemene discussie | Virtual Reality

Voor mensen met veel last van het Mura-effect, probeer eens te spelen met een deftige zonnebril op.
Tadaa Mura verdwijnt als sneeuw voor de zon. (vooral eens testen in donkere scenes zoals RE en Kayak tijdens de nacht.
Probleem is echter dat alles een pak donkerder is....

Probeer het eens zou ik zeggen, bij mij helpt het alvast. :thumb:

Vandaag ook mijn prescription lenzen voor de headset ontvangen en moet zeggen dat het echt wel een verademing is om mee te spelen ipv met je bril :D voelt toch wel comfortabeler aan.

Vandaag ook mijn prescription lenzen voor de headset ontvangen en moet zeggen dat het echt wel een verademing is om mee te spelen ipv met je bril :D voelt toch wel comfortabeler aan.
Vooral omdat je zo niet riskeert krassen te maken aan de binnenkant van de headset met je bril.

Ik heb de mijne via VR Optician (3 jaar geleden al inmiddels), gij ook?

Ik moest de video review nog checken, maar niet al te denderend dan...
Ik dacht dat deze een toppertje ging zijn

Zwaar teleurgesteld in Switchback, nocthans een fan van de dark anthology games en Rush of Blood.

Ik kan inderdaad niet zeggen dat deze er beter uitziet dan zijn voorganger, ook al is het een nieuwe console generatie.
Lijkt gewoon op een reskin met de toevoeging van eye tracking.
Ben al paar keer goed verschoten door de goeikope jump scares maar na 10 keer hetzelfde gezien te hebben begint dat ook te vervelen.

Ook niet altijd duidelijk wat je moet doen en zelfs frustrerend.
Ergens in het begin moet ge bv. op valves schieten om een "puzzel" op te lossen.
Dit werkt echt aan geen kanten.

De "keuzes" die ge kunt maken zijn ook belachelijk en hebben precies nergens impact op.
Laat het dan beter uit de game he mannen.

Had een toppertje verwacht maar dit is misschien de slechtste game die ik al heb gespeeld op psvr2.

Zwaar teleurgesteld in Switchback, nocthans een fan van de dark anthology games en Rush of Blood.

Ik kan inderdaad niet zeggen dat deze er beter uitziet dan zijn voorganger, ook al is het een nieuwe console generatie.
Lijkt gewoon op een reskin met de toevoeging van eye tracking.
Ben al paar keer goed verschoten door de goeikope jump scares maar na 10 keer hetzelfde gezien te hebben begint dat ook te vervelen.

Ook niet altijd duidelijk wat je moet doen en zelfs frustrerend.
Ergens in het begin moet ge bv. op valves schieten om een "puzzel" op te lossen.
Dit werkt echt aan geen kanten.

De "keuzes" die ge kunt maken zijn ook belachelijk en hebben precies nergens impact op.
Laat het dan beter uit de game he mannen.

Had een toppertje verwacht maar dit is misschien de slechtste game die ik al heb gespeeld op psvr2.
Voor mij ook echt de slechtste vr game die ik voorlopig gekocht heb, en ook nog de 2e duurste na horizon😂 Dit was de game waar ik het meest naar uitkeek als launchgame, stellen ze hem speciaal 3 weken uit voor te polijsten en dan krijg je zoiets. Jammer maar helaas. Het concept is wel leuk, hopelijk komt er nog een betere game met dit concept in de toekomst want het heeft zeker potentieel.

Reactie van de devs:

Hopelijk kunnen ze de resolutie alvast wat verbeteren

Laatst bewerkt:
Denk niet dat ze veel gaan kunnen fixen aan Switchback.
Het probleem is niet dat het blurry is maar gewoon dat alles heel low res is.
Dan nog niet te spreken over de lange laadtijden op een PS5. Dat is er echt over.

Before your eyes uitgebracht voor VR2 (Playstation). Echt zalig spel, heel meeslepend en mooi verhaal. Is elke euro waard!

Ik vraag me af als je lenzen draagt.. ik knipper gewoon heel veel omdat me lens eens niet goed zit.
Wat dan met deze game?

Terug
Bovenaan