Vandaag. Je zit niet bij de winnaarsEnig idee wanneer de winnaars van de wedstrijd bekend worden gemaakt![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag. Je zit niet bij de winnaarsEnig idee wanneer de winnaars van de wedstrijd bekend worden gemaakt![]()

Kleine tip van de sluier wie er wel bij zit dan?Vandaag. Je zit niet bij de winnaars![]()

Inderdaad die Horizon was echt een tegenvaller! Dat klimmen was me ook echt teveel aan het worden ze konden daar zoveel meer mee doen met die game.Toch wel teleurgesteld.
Die horizon is voor mij een dikke tegenvaller. Dat constant geklim.
Gt7 bwaah ik voel het niet echt. Alles ziet er toch maar wazig uit... enkel in de auto zelf.
Me enkel geamuseerd met die drums Rocks.
Nu nog enkel Pavlov proberen. Als dat teleursteld zet ik het te koop
Ouch hahaha afgangVandaag. Je zit niet bij de winnaars![]()

uw kansen zijn al wat groter nu ik uitgeschakelde benIn volle spanning hier![]()

Ik heb Pavlov staan. Wel aanrader als je graag shooters speelt zoals COD en CSGO. Wel niet simpel, ik zou toch aanraden om je tijd te nemen om te oefenen tegen de bots vooraleer je multiplayer gaat spelen. Pistol wipe ben ik ook aan het twijfelen. Dus daar hoor ik graag uw bevindingen over.Ik ga pavlov of pistowipe nog een kans geven. Iemand deze al gespeeld?

Mss heb je de sweetspot van je headset nog niet gevonden? Dat kan nogal wazig worden als je die niet goed voor je ogen hebt, tenzij je pixelated bedoelde inplaats van wazig?
Vandaag pavlov gekocht. Zombie mode is wel moeilijkspeel nu tegen bots en dit was wel al tof om al de guns te leren kennen enzo. Direct online gaan zou ik ook niet doen tussen de try en die hards
![]()

.
.
Ik heb de oortjes die bij de psvr2 bij waren zelf niet getest omdat ik direct met de pulse3d was begonnen.Proficiat aan de winnaars
Gisterenavond de pulse 3d geprobeerd.
Eerste keer dat ik Resident Evil getest had was ik niet echt onder de indruk.
Het volume van de headset (ook al zette ik die volledig open) vond ik vrij laag en de 3d audio merkte ik niet zo zeer.
Maar zoals gewoonlijk lag het weer aan mn eigen.
De 3d audio moet eerst geactiveerd en geconfigureerd worden in het menu.
En wat het volume betreft, er is ng een slider om het volume te bepalen tussen game en voice volume en deze stond blijkbaar in het midden.
Deze slider helemaal open gezet voor "game" volume en nu klinkt alles perfect.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het verschil tegenover de oortjes die met de psvr2 worden geleverd niet zo immens groot is.
Maar ben over het algemeen wel blij met mijn pulse 3d
Hij past trouwens perfect over de psvr2 headset.
Beiden zijn duidelijk gemaakt om tesamen te gebruiken.