algemene discussie | Virtual Reality

Ja 40 games idd. Maar bedoel dan de echte nieuwe topgames. Niet de games die al eens zijn uitgekomen. Zoals Tetris enz...

Ik had gewoon gehoopt op een Half Life.

En die suprises klopt dat of weet je hier niets over?
Was marketing zeker.

Ja 40 games idd. Maar bedoel dan de echte nieuwe topgames. Niet de games die al eens zijn uitgekomen. Zoals Tetris enz...

Ik had gewoon gehoopt op een Half Life.

En die suprises klopt dat of weet je hier niets over?
Was marketing zeker.
Ja klopt wel, echte toppers zijn er niet zoveel. Zijn voor een groot deel reeds bestaande games met een update.

En wat bedoel je met de surprises?

Heeft er iemand hier al trouwens een mailtje gehad dat de betaling is gebeurd van hun PSVR2 preorder? Zag op Reddit al meerdere US-gebruikers met die melding.

Meh, die Tetris is nu ook niet zo speciaal.

Moss en Moss Book 2 zijn absolute toppers en een must play. Liever dat dan die Tetris hoor. Sublieme spellen.
Moss vind ik dan weer veel te oppervlakkig en gewoon best saai. Tetris is bijna een religieuze ervaring als je ook maar een beetje liefde hebt voor het origineel, en dansmuziek :p

Heeft er iemand hier al trouwens een mailtje gehad dat de betaling is gebeurd van hun PSVR2 preorder? Zag op Reddit al meerdere US-gebruikers met die melding.
Hier nog geen mail. Maar als ik afga op de 2 vorige mails zal dit terug wel snachts gebeuren ?

Voilà, dit bespaart tijd uit wanneer je hem binnen hebt, dan kan je het boekske meteen in de doos laten

@Joeri, dus er zaten geen straps bij uw sense controllers? Best vreemd, want overal waar je kijkt zie je ze mét.

Laatst bewerkt:

Voilà, dit bespaart tijd uit wanneer je hem binnen hebt, dan kan je het boekske meteen in de doos laten

@Joeri, dus er zaten geen straps bij uw sense controllers? Best vreemd, want overal waar je kijkt zie je ze mét.
Done ! We zijn er klaar voor ! Nu nog netjes wachten tot hij geleverd is 🙈🙈🙈

Update: er is 49.99 gereserveerd. Me dunkt dat dit het oplaadstation is. Nu nog de headset !

De mijne hebben dat ook, maar heb die eraf gehaald. Vergeten te monteren voor de foto's.

De mijne hebben dat ook, maar heb die eraf gehaald. Vergeten te monteren voor de foto's.
Ahn ok, terwijl dat toch een expliciet punt is in de review.

Screenshot_20230217-080843.png

Tenzij je daarmee bedoelde "om ze op hun plaats te houden, wanneer je de grip niet vasthebt", gaf dit mij het idee dat er gewoon geen straps aanwezig waren, tout court.

Sry voor dit mierengeneuk, maar was dit achteraf gaan opzoeken om te zien of er effectief straps mee in de doos zaten.

Ahn ok, terwijl dat toch een expliciet punt is in de review.

Bekijk bijlage 17273

Tenzij je daarmee bedoelde "om ze op hun plaats te houden, wanneer je de grip niet vasthebt", gaf dit mij het idee dat er gewoon geen straps aanwezig waren, tout court.

Sry voor dit mierengeneuk, maar was dit achteraf gaan opzoeken om te zien of er effectief straps mee in de doos zaten.
Heb het inderdaad op een strap om je controller tegen je hand te houden, zoals in de omschrijving staat. Die polsbandjes dienen gewoon om uw controllers niet in de tv te smijten :p

Terug
Bovenaan