Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Tickets gewonnen voor deze zaterdag te gaan kijken in Play Zuid, met de gasten van Oep z'n bakkes.
Zal wel sfeer zijn denk ik, met 2 Belgen op de main card.

lap, Losene Keita heeft zijn gewicht niet gehaald, gevecht gaat niet door

Laatst bewerkt:
Het is natuurlijk een beenharde kerel die er 100% voor gaat. Maar dit was te veel hé. :frown:

Bolaji heeft ondertussen zijn contract verlengd (ze wachten zijn partij niet meer af).
Logisch. Meestal als je minimum 2 van je 4 matchen wint mag je blijven. Dat is zo'n stilzwijgende regel.

Kan goed zijn dat Keita terug naar de minor leagues mag gaan door dit.. Ook al was het short notice in de UFC lachen ze daar niet mee ..

Bolaji… Heeft toch nog serieuze werkpunten. Als die iemand treft die staand wil rammen, is dat ongetwijfeld een zeer goede attractieve vechter. Maar van zodra het naar de grond gaat is het vis op het droge.

Imavov. Heel goede vechter maar ik hoop wel dat RDR en niet hij een title shot krijgt. Want tenzij ie een vlindermes mag meepakken in de kooi, maakt die geen schijn van kans tegen Chimaev.

Wat een sfeer trouwens rond de kooi. Moet je de Fransen wel nageven!

Bolaji… Heeft toch nog serieuze werkpunten. Als die iemand treft die staand wil rammen, is dat ongetwijfeld een zeer goede attractieve vechter. Maar van zodra het naar de grond gaat is het vis op het droge.
Een topper had dit afgemaakt he. Maar hij kreeg Mason niet KO en verliest dan nog domweg.
Mason heeft het na een slecht begin wel goed en slim aangepakt ..

Kan goed zijn dat Keita terug naar de minor leagues mag gaan door dit.. Ook al was het short notice in de UFC lachen ze daar niet mee ..
Ik denk dat ze hem nog wel een nieuwe kans geven, hij heeft namelijk een contract.

Maar de druk zal nog groter zijn om zijn eerste gevecht winnend af te sluiten. Het maakt het er niet gemakkelijker op.

Laatst bewerkt:
Sfeer in Goplay Zuid was de max, heel spijtig dat Oki hem niet kon finishen, hij is gewoon te diep gegaan en den andere heeft de ervaring om die storm te overleven. Om dan zelf in de 2de het worstelen te initiëren, illustreerde gewoon dat hij gassed was. Spijtig, maar met nog wat meer ervaring komt die er wel denk ik, heeft net een nieuw contract ook, dus komt wel goed.

Sfeer in Goplay Zuid was de max, heel spijtig dat Oki hem niet kon finishen, hij is gewoon te diep gegaan en den andere heeft de ervaring om die storm te overleven. Om dan zelf in de 2de het worstelen te initiëren, illustreerde gewoon dat hij gassed was. Spijtig, maar met nog wat meer ervaring komt die er wel denk ik, heeft net een nieuw contract ook, dus komt wel goed.
Stond 2 keer zeer wankel op zijn benen. Zo’n zware slagen geïncasseerd of gewoon tempo te hoog?

Stond 2 keer zeer wankel op zijn benen. Zo’n zware slagen geïncasseerd of gewoon tempo te hoog?
Volgens Jan (Quahaegens) is hij iets te veel voor de finish gegaan, wat ergens ook normaal is want ik dacht ook dat den andere wankel stond, maar was dus blijkbaar niet.
En vanaf die adrenaline terug gaat liggen, komt de klop

Terug
Bovenaan