Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gaan alle onderdelen apart gaan trainen. Nu was de focus op worstelen.De eerste aflevering had quasi niets met mma ye maken. Dus hopelijk verbetert het nog
17kg moeten cutten op zo'n short notice :/Pffff… Zuur van Keita. Anti-climax. Wel lullig; zo uw debuut missen in de UFC.
Mjah pak het dan niet aan? Zal niet evident zijn, zo’n vraag weigeren, maar hier gaat hij ook geen punten mee scoren.17kg moeten cutten op zo'n short notice :/

Kut he, die is er vanavond ook, misschien de moment om hem es uit te dagen.Q-Bomb moet zijn partij ook uitstellen. Heeft z’n oogkas gebroken op training.![]()

Een topper had dit afgemaakt he. Maar hij kreeg Mason niet KO en verliest dan nog domweg.Bolaji… Heeft toch nog serieuze werkpunten. Als die iemand treft die staand wil rammen, is dat ongetwijfeld een zeer goede attractieve vechter. Maar van zodra het naar de grond gaat is het vis op het droge.
Ik denk dat ze hem nog wel een nieuwe kans geven, hij heeft namelijk een contract.Kan goed zijn dat Keita terug naar de minor leagues mag gaan door dit.. Ook al was het short notice in de UFC lachen ze daar niet mee ..
Stond 2 keer zeer wankel op zijn benen. Zo’n zware slagen geïncasseerd of gewoon tempo te hoog?Sfeer in Goplay Zuid was de max, heel spijtig dat Oki hem niet kon finishen, hij is gewoon te diep gegaan en den andere heeft de ervaring om die storm te overleven. Om dan zelf in de 2de het worstelen te initiëren, illustreerde gewoon dat hij gassed was. Spijtig, maar met nog wat meer ervaring komt die er wel denk ik, heeft net een nieuw contract ook, dus komt wel goed.
Volgens Jan (Quahaegens) is hij iets te veel voor de finish gegaan, wat ergens ook normaal is want ik dacht ook dat den andere wankel stond, maar was dus blijkbaar niet.Stond 2 keer zeer wankel op zijn benen. Zo’n zware slagen geïncasseerd of gewoon tempo te hoog?
Crawford Canelo was ook de moeite.Silva tegen Lopez, wat.ne.fight![]()
Kheb geen Netflix meer, niks van gezienCrawford Canelo was ook de moeite.
En het leuke was, gewoon Netflix opzetten en kijken..