Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Daarnet UFC gezien om dan naar Canelo-Crawford te kijken en voelt qua beleving aan als overstappen van de TGV naar een boemeltrein. :unsure:

Crawford heeft ook meer achteruit dan vooruit gelopen precies.

Die beelden van Pereira en Ankalaev die ruzie maken met de hulp van google translate... :laugh:.

Ik mag wel hopen dat het in de kooi wat beter wordt dan vorige keer. En liefst met Pereira als winnaar.

Die beelden van Pereira en Ankalaev die ruzie maken met de hulp van google translate... :laugh:.

Ik mag wel hopen dat het in de kooi wat beter wordt dan vorige keer. En liefst met Pereira als winnaar.
Echt wel, all in op Pereira deze keer
Vorige kamp nog eens bekeken en als hij nie zo terughoudend was geweest, was het een ander gevecht geweest.

Maar ja, dat worstelen he.

Prachtige card. Al mijn favorietjes gewonnen :love: . Ank gewoon vernederd door Poatan! Beste gevecht was toch wel dat van Jiri.

En zonder commentaar is het toch wel raar kijken. Prutsers bij Vier zeg. Vorige week was het ook al vandat. Bizar.

Heel mijne prono juist!🤩💰
Jiri is toch de mafste vechter ooit, vecht zoals iemand die buttonmashed, en wordt beter naargelang die klop die krijgt 😅 zalige kerel

Zonder commentaar toch beetje raar ja

The Sandman kan wel incasseren 😬

Rountree opnieuw niet slecht gestart maar in die derde ronde weet niets meer van defence. Blijft toch een rare fighter.

The Sandman kan wel incasseren 😬

Rountree opnieuw niet slecht gestart maar in die derde ronde weet niets meer van defence. Blijft toch een rare fighter.
Jiri en Khalil leken mij allebei steendood te zitten. Begonnen in R3 precies in slowmo te vechten. Wel bruute KO; Khalil ging neer gelijk een zak patatten.

Heel blij om. Online leek ie voor sommigen precies al afgeschreven.

Had nu ook wel niet verwacht dat het zo vlot ging gaan.
Zo vlot inderdaad niet, maar thuis in Brazilië, het feit dat Gamrot had gezegd dat hij hem ging testen op de grond 😶

Had op Figueiredo en Olives ingezet, goeien avond

Terug
Bovenaan