Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Lees zo weinig mogelijk hln, maar 't is wel degelijk Paul en niet Logan die tegen Tyson gaat vechten. Maar beide vind ik even onnozel
Het enige wat we kunnen hopen is dat Tyson die idioot onmiddellijk tegen het canvas krijgt.
Ik vermoed dat Jake Paul onvoldoende ervaring in de boksring heeft om te beseffen hoeveel pijn pakweg een goed geplaatste slag op de lever wel doet. Laat hem maar eens goed afzien, kan dat soort volk helemaal niet hebben.

Maar jammer dat Tyson hier aan meedoet, maar 't zal goed betaald zijn zeker?
 
Het enige wat we kunnen hopen is dat Tyson die idioot onmiddellijk tegen het canvas krijgt.
Ik vermoed dat Jake Paul onvoldoende ervaring in de boksring heeft om te beseffen hoeveel pijn pakweg een goed geplaatste slag op de lever wel doet. Laat hem maar eens goed afzien, kan dat soort volk helemaal niet hebben.

Maar jammer dat Tyson hier aan meedoet, maar 't zal goed betaald zijn zeker?
How much will Jake Paul and Mike Tyson make? Fight purse, wages and PPV details for mega-fight

Niemand weet het exacte bedrag ... en schrik nu NIET .. maar vermoedelijk krijgt Tyson ergens tussen de 50 en 100 miljoen dollar om zijne 'kop' eens te tonen. En Jake Paul krijgt minstens zoveel. Véél hangt af van de verkoop. (Maar Jake heeft absurd veel volgers dus dat komt wel goed)

Jake Paul beseft goed genoeg dan men hem als een 'gek' aan ziet hoor. Maar na zijn gekke capriolen heeft hij wel een paar honderd miljoen EXTRA op zijn rekening staan (dat is -ironie ten top- voor de afwisseling NIET eens overdreven).

Wie is dan echt den 'zot'? Jij en ik die werken voor hun centen of die gast die door zich voor te doen als 'idioot' elke maand een miljoentje extra bij schrijft op zijn bankrekening? :sarcastic: Idem betreffende zijn broer Logan Paul. Die maakt flurore in de WWE (lees zichzelf belachelijk maken). Die pipo verdient dus ook gewoon miljoenen door gewoon zo te doen.

Voor geld dansen de beren hé. Want geloof mij vrij: De broers Paul zijn niet zo gek als de meeste mensen denken. Dat zijn gewoon heel goeie acteurs. Dat is gewoon puur voor het geld, de 'fame' en de 'kick'.
 
Laatst bewerkt:
Het enige wat we kunnen hopen is dat Tyson die idioot onmiddellijk tegen het canvas krijgt.
Ik vermoed dat Jake Paul onvoldoende ervaring in de boksring heeft om te beseffen hoeveel pijn pakweg een goed geplaatste slag op de lever wel doet. Laat hem maar eens goed afzien, kan dat soort volk helemaal niet hebben.

Maar jammer dat Tyson hier aan meedoet, maar 't zal goed betaald zijn zeker?
10 jaar geleden had ik nog op Tyson ingezet, maar nu echt niemeer. Het leeftijdsverschil is gewoon te groot.
Tyson zijn kracht zal er wel nog zijn, maar stamina, incasseringsvermogen...ik vind dit echt erg voor zo een legende, ik hoop dat hij niet k.o gaat, maar zou er nie van verschieten.
 
Ik vermoed dat Jake Paul onvoldoende ervaring in de boksring heeft om te beseffen hoeveel pijn pakweg een goed geplaatste slag op de lever wel doet.
Ik denk dat dit wel overdreven is. Hij zal wel genoeg trainen en sparren zeker?
Dat het aandacht trekken ed. niet zo interessant is voor iedereen begrijp ik maar al te goed. Maar show verkoopt. 🤑🤑
 
Dit is gewoon een scripted fight. Als je op netflix eens die documentary over Jake Paul kijkt, weet je dat hij liever een mindere tegenstander heeft met veel volgers dan een topper waarmee hij moeilijk een gevecht kan verkopen. Tyson is met alle respect vergane glorie. Uiteindelijk draait het om de centjes en Iron Mike zal ook nog eens willen cashen op zijn oude dag. Beetje trashtalk over en weer en Jan met de pet zit al op het puntje van zijn stoel...

It's been reported the exhibition will not be scored by official judges and rounds will likely be two minutes in length instead of three. Paul and Tyson will also likely wear 16-ounce gloves instead of the traditional 10-ounce gloves that are used in professional fights
 
Natuurlijk gaat dat puur om het geld. Zowel voor Mike als Jake.

Los van het financiële kan Jake dit gevecht niet winnen. Er valt gewoon geen eer te rapen in het neermeppen van uncle Mike, een bokslegende die ondertussen 57 jaar oud is. Niemand zal dat een prestatie vinden. Wint uncle Mike, dan is 't nog slechter.
 
Natuurlijk gaat dat puur om het geld. Zowel voor Mike als Jake.

Los van het financiële kan Jake dit gevecht niet winnen. Er valt gewoon geen eer te rapen in het neermeppen van uncle Mike, een bokslegende die ondertussen 57 jaar oud is. Niemand zal dat een prestatie vinden. Wint uncle Mike, dan is 't nog slechter.
Moest dit een echt gevecht zijn (echt gemeend) dan ben ik er nog niet zo van overtuigd dat de kans 100% is dat Jake zou winnen.

Ik zou iemand van 57 jaar die ex-bokser is, zeker niet onderschatten. Die zijn slagen gaan zeker en vast nog keihard aankomen op uwe kop moest je hem onderschatten en uw dekking te veel laten zakken. Het is voornamelijk het uithoudingsvermogen dat minder zal zijn. Maar als je na 1 ronde een paar zware klappen krijgt dan ..

Maar dit gevecht is natuurlijk zo fake als iets.
 
Ufc 300, ben er klaar voor!

Het enige waar ik echt pissed over ben is dat ze Oliveira tegen Arman op de prelims gezet hebben, echt wat ne bullshit
 
Ik kijk hard uit naar Justin vs Max. Dat wordt een slugfest volgens mij.

Rooting for Cody, maar vrees dat zijne 'glass chin' hem parten zal spelen.
 
Ik vrees dat cody geen kans maakt tegen Figeurierueiereiro
Voor de rest denk ik (en hoop ik)
Jiri
Oliveira (hier twijfel ik wel heel hard aan)
Green
Andrade
Turner
Lopes
Kayla Harrison
Sterling
Nickal
Gaethje
Weili
Pereira

Lol alé komaan, wat een kaart is dit toch eigenlijk zeg :/
 
Terug
Bovenaan