Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Logan focust zich op dit moment op zijn worstelcarriëre en nu zeker met dat het Wrestlemania season is waar hij één van de blikvangers zal zijn. Doet het relatief goed voor een Celeb turned Wrestler te zijn.
 
Was idd een goeie card. Hopelijk een goeie ‘opwarming’ voor UFC300 :love:

  • Yan geskipped voor obvious reasons.
  • Della Maddalena was wel onverwacht. Ik kende hem eigenlijk niet goed, maar ben benieuwd naar de toekomst. Spijtig van Burns wel, met zijn tweede loss op een rij…
  • Pfff MVP. Nog altijd geen fan van zijn stijl en ego. Laat dat showboaten toch achterwege. Had hem liever zien verliezen!
  • Poirier man man, how can you not love this guy :love: . Wat een fight!
  • Meh, clown. Loop er niet warm van. Van Chito ook eigenlijk niet, maar mocht van mij wel winnen
 
Was idd een goeie card. Hopelijk een goeie ‘opwarming’ voor UFC300 :love:

  • Yan geskipped voor obvious reasons.
  • Della Maddalena was wel onverwacht. Ik kende hem eigenlijk niet goed, maar ben benieuwd naar de toekomst. Spijtig van Burns wel, met zijn tweede loss op een rij…
  • Pfff MVP. Nog altijd geen fan van zijn stijl en ego. Laat dat showboaten toch achterwege. Had hem liever zien verliezen!
  • Poirier man man, how can you not love this guy :love: . Wat een fight!
  • Meh, clown. Loop er niet warm van. Van Chito ook eigenlijk niet, maar mocht van mij wel winnen
Akkoord met alles, alleen heb ik Yan nie geskipped
Burns was gewonnen als hij nie op die knie loopt, heeeeeel spijtig
MVP bweh, 'k had compassie met Holland, moet enorm frusterend zijn, geeft die nu maar aan nen heel goeie grappler ofzo
Poirier, what.the.fuck, zelfs al was Benoit ziek blijkbaar, dan nog, wat een beest. Die Benoit zie ik wel tegen héél veel mensen winnen eerlijk gezegd
Chito had het veel vuiler moeten maken, zoals de laatste 5 seconden :/
 
Zeg nooit nooit, maar ik kan nog altijd moeilijk geloven dat je u vrijwillig knock laat slagen en ik vermoed dat je als professionele vechter de eer voor uzelf wil houden. Maar ik heb dan ook nooit in een cage of ring gestaan, dus wie ben ik…
 
Zeg nooit nooit, maar ik kan nog altijd moeilijk geloven dat je u vrijwillig knock laat slagen en ik vermoed dat je als professionele vechter de eer voor uzelf wil houden. Maar ik heb dan ook nooit in een cage of ring gestaan, dus wie ben ik…
Money talks. Voor 2 mil in 't zwart laten er zich veel tegen dek slaan.
 
Nog iemand het gevoel dat Ngannou Joshua heel staged overkwam?
Denk dat we gewoon beetje verblind zijn door Fury zijn ‘wanprestatie’ tegen Ngannou. Die had volgens mij de kloten getraind + Ngannou zwaar onderschat.

AJ daarentegen was tot in de puntjes voorbereid (voor zover ik dat kan inschatten uiteraard) en heeft gewoon de logica laten zegevieren; een ‘niet getrainde’ bokser is simpelweg geen partij voor een topbokser.
 
Dat verschil zag je ook wel tussen Burns en Della Maddalena. Een grappler turned striker versus iemand die sinds zijn 14de bokst.
 
Denk dat we gewoon beetje verblind zijn door Fury zijn ‘wanprestatie’ tegen Ngannou. Die had volgens mij de kloten getraind + Ngannou zwaar onderschat.

AJ daarentegen was tot in de puntjes voorbereid (voor zover ik dat kan inschatten uiteraard) en heeft gewoon de logica laten zegevieren; een ‘niet getrainde’ bokser is simpelweg geen partij voor een topbokser.
Ik heb die kamp niet gezien.

Ik had hetzelfde gevoel bij Paul vs. Woodley of zelfs tegen Diaz. Eigenlijk gewoon alle exhibition matches die er de afgelopen jaren geweest zijn. Ergens te verwachten ook. Het draait niet om één of ander kampioenschap of wat dan ook. Enkel entertainment en geld. En er is veel te veel geld mee gemoeid om niet te gaan denken dat veel ervan staged is.

Leuke cashgrab voor Ngannou, AJ die serieus pro boxer is wint uiteraard. Goed voor z'n carrière.
 
Fury had Ngannou idd onderschat, maar dan nog, neemt niet weg dat Ngannou wel héél snel neer ging tegen AJ, en die mens kan wel wat verdragen.
Volgens mij was dit toch ook niet volledig pluis, maar ok zullen het wel nooit weten
 
ik vind vooral dat AJ niet gretig is na de eerste knockdown.

Normaalgezien vlieg je op de tegenstander nadat hij net de 10 seconden heeft overleefd, maar hij bleef helemaal rustig. Ofwel staged, ofwel zag AJ er gewoon totaal geen bedreiging in.
 
Akkoord met alles, alleen heb ik Yan nie geskipped
Burns was gewonnen als hij nie op die knie loopt, heeeeeel spijtig
MVP bweh, 'k had compassie met Holland, moet enorm frusterend zijn, geeft die nu maar aan nen heel goeie grappler ofzo
Poirier, what.the.fuck, zelfs al was Benoit ziek blijkbaar, dan nog, wat een beest. Die Benoit zie ik wel tegen héél veel mensen winnen eerlijk gezegd
Chito had het veel vuiler moeten maken, zoals de laatste 5 seconden :/
Ik ben ook helemaal geen fan van de clown.
Maar dit was wel indrukwekkend goed...
 
Terug
Bovenaan