Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Volk afschrijven is echt belachelijk imo, dat Topuria zijn boksen next level was wisten we al, zijn kracht ook, als die zo iemand raakt, gaat iedereen neer, zelfs een Machachev. Volk was aan 't winnen ook vond ik, maar ok, t is wat het is.

Whittaker 100% verdiend gewonnen, net voor die ene headkick in de eerste ronde was ik naar mijne maat aan 't roepen, er komt nen headkick hij moet oppassen voor... Baf :/ chance dat het op het einde was..
 
Whittaker 100% verdiend gewonnen,
Ben ik mee eens.
Maar die eerste ronde is gewoon voor Costa. Whitacker zag meer zwart als iets anders. Dan mag hij nog die hele ronde iets beter zijn, met zo een ultra significant strike is die ronde gewoon voor Costa vind ik.
 
Volk afschrijven is echt belachelijk imo, dat Topuria zijn boksen next level was wisten we al, zijn kracht ook, als die zo iemand raakt, gaat iedereen neer, zelfs een Machachev. Volk was aan 't winnen ook vond ik, maar ok, t is wat het is.
The future shall tell maar van de 10x dat ik hier 'belachelijk' werd genoemd (in het verleden) had ik achteraf bezien niet altijd ongelijk. (Verre van zelfs)

Anderzijds heb ik ook eens gezegd in 2018 na zijn inzinking dat als Froome nog de ronde van Italië zou winnen, dat ik mijn schoenen zou opeten. Dat had ik ook beter niet gezegd. :unsure:

Dus voorspellingen doen is inderdaad altijd gevaarlijk want dan krijg je meestal lik op stuk. :tongue:
 
Wat GoPlay betreft, ik start altijd via mijn gsm en stream dan naar de tv. Enige probleem is dat je niet 10s terug- of verder kan spoelen (zoals YT bijvoorbeeld). Dus manueel op je gsm verder te spoelen.

De Merab fight was anders ook wel bangelijk 😅 . Eventjes babbeltje doen met Zuckerberg, Cejudo van de ene naar de andere kant dragen 😂
 
The future shall tell maar van de 10x dat ik hier 'belachelijk' werd genoemd (in het verleden) had ik achteraf bezien niet altijd ongelijk. (Verre van zelfs)

Anderzijds heb ik ook eens gezegd in 2018 na zijn inzinking dat als Froome nog de ronde van Italië zou winnen, dat ik mijn schoenen zou opeten. Dat had ik ook beter niet gezegd. :unsure:

Dus voorspellingen doen is inderdaad altijd gevaarlijk want dan krijg je meestal lik op stuk. :tongue:
Voor alle duidelijkheid, belachelijk was wel iets te sterk, zo bedoelde ik dat niet :)
Maar ik blijf wel bij mijn punt, Volk is volgens mij nog niet afgeschreven, ik zie die nog steeds de rematch winnen
 
Ik vind Goplay ook absoluut geen stap vooruit. Het enigste voordeel is dat ik nu op verplaatsing kan kijken.

Denk ook niet dat Volk al afgeschreven kan worden. Verliezen tegen toppers is geen schande.
 
Bekijken jullie Goplay op TV? Ik gebruik de app op m'n Android TV, en die werkt eigenlijk wel heel goed.
Ik kijk ook zo. Vorige keer was dat pas 4-5 dagen later (een wonder dat ik niet gespoilt was) en kon ik netjes doorspoelen.

Afgelopen zondagochtend merkte ik op dat ik niet kon doorspoelen, heel drukke dag voor de boeg en geen 3,5u tijd dus dan maar niet gekeken. Ondertussen wel alle uitslagen gespoilt.
 
Ik kijk ook zo. Vorige keer was dat pas 4-5 dagen later (een wonder dat ik niet gespoilt was) en kon ik netjes doorspoelen.

Afgelopen zondagochtend merkte ik op dat ik niet kon doorspoelen, heel drukke dag voor de boeg en geen 3,5u tijd dus dan maar niet gekeken. Ondertussen wel alle uitslagen gespoilt.
Tegen dan zijn er ook aparte videos per gevecht denk ik?
Dat vond ik vorige keer keihandig maar deze keer wou ik niet wachten.

Ik keek op een oud model chromecast. Sinds vandaag heb ik de nieuwe chromecast. Dus hopelijk kan ik daar wel mee voortspoelen volgende keer.
 
Ik kijk ook zo. Vorige keer was dat pas 4-5 dagen later (een wonder dat ik niet gespoilt was) en kon ik netjes doorspoelen.

Afgelopen zondagochtend merkte ik op dat ik niet kon doorspoelen, heel drukke dag voor de boeg en geen 3,5u tijd dus dan maar niet gekeken. Ondertussen wel alle uitslagen gespoilt.
Ah serieus? Dit weekend heb ik het nie kunnen testen, want zat bij ne maat thuis (boterkoeken en UFC)
Ja dan mogen ze het wel dringend in orde brengen
 
Tegen dan zijn er ook aparte videos per gevecht denk ik?
Dat vond ik vorige keer keihandig maar deze keer wou ik niet wachten.

Ik keek op een oud model chromecast. Sinds vandaag heb ik de nieuwe chromecast. Dus hopelijk kan ik daar wel mee voortspoelen volgende keer.
Ja dat zag ik inderdaad, maar ze werkten niet. Gevechten apart konden niet worden afgespeeld.
 
Ja maar vanaf ge cast naar tv kunt ge niemeer verder spoelen. Uiteindelijk via laptop browser gezien en zo gemirrored naar tv. Echt, breng het gewoon terug naar Orange pfff
 
Volgens HLN is dit Jake Paul
Jake Paul

Dit is helemaal niet Jake, dit is zijn broer Logal ;)

HLN verwart ze beiden met elkaar en mixt de foto's van die twee door elkaar.
Lees zo weinig mogelijk hln, maar 't is wel degelijk Paul en niet Logan die tegen Tyson gaat vechten. Maar beide vind ik even onnozel
 
Terug
Bovenaan