Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Begint al goed, heel de press conference cancelled door backstage shit :/

Diaz zei letterlijk, 'I stopped preparing, beat me'. Kunt ge natuurlijk op vele manieren interpreteren, kan ook aan het proberen zijn om in Khamzat zn hoofd te geraken, is hij dan weer wél goed in ;)
 
Diaz heeft NIET getrained... (wordt gezegd)


Chimaev vliegt daar gewoon op gelijk ne hond op een frikandel en slaat ofwel Diaz KO, zijne kop volledig open, of choke in de 1ste ronde.
Er wordt zoveel gezegd. Don't listen to the noise.

Alé, over 1 ding zijn we het dan toch eens. 't Is frikandel, inderdaad. (zie topic: curryworst, lange hamburger of frikandel)
 
  • Support
Waarderingen: 515
Begint al goed, heel de press conference cancelled door backstage shit :/

Diaz zei letterlijk, 'I stopped preparing, beat me'. Kunt ge natuurlijk op vele manieren interpreteren, kan ook aan het proberen zijn om in Khamzat zn hoofd te geraken, is hij dan weer wél goed in ;)
Diaz zat daar weer stoned te praten zoals Ozzy Osbourne.
 
Diaz zat daar weer stoned te praten zoals Ozzy Osbourne.
Ik versta die kerel echt gewoon niemeer, sommige woorden komen nog door, maar 't meeste is gewoon gebrabbel
Moet wel de moeite geweest zijn, Costa vs Khamzat, Holland vs Till, Holland vs Khamzat, team Diaz vs Team Khamzat, gezellig
 
Ik versta die kerel echt gewoon niemeer, sommige woorden komen nog door, maar 't meeste is gewoon gebrabbel
Moet wel de moeite geweest zijn, Costa vs Khamzat, Holland vs Till, Holland vs Khamzat, team Diaz vs Team Khamzat, gezellig
Holland is de max. De bromance tussen Till en Khamzat vind ik maar onnozel.
 
Das volgens mij bewust om sneller aan Leon Edwards te geraken ..
Bewust??? Geloof maar niet dat hij nu een titel shot gaat krijgen hierna. Eerst terug bewijzen dat hij op 170 effectief kan vechten, zoniet, gewichtsklasse hoger gaan! Dit is een regelrechte schande! Ik hoop dat Diaz het vuur aan Dana zijn schenen legt! Dat ze Diaz maar een shitload aan geld geven nu om te vechten!
 
Bewust??? Geloof maar niet dat hij nu een titel shot gaat krijgen hierna. Eerst terug bewijzen dat hij op 170 effectief kan vechten, zoniet, gewichtsklasse hoger gaan! Dit is een regelrechte schande! Ik hoop dat Diaz het vuur aan Dana zijn schenen legt! Dat ze Diaz maar een shitload aan geld geven nu om te vechten!
Laat ons hopen van niet. Dana zou daar zeer hard in moeten optreden. Das pure disrespect naar een legend HOF fighter toe..
 
Waarom zetten ze bij ufc die 2 ook tegen elkaar?
Interesseert hun beide niet duidelijk.

Gevecht kan nu toch niet meer doorgaan of wel?
 
Khamzat nu tegen Holland en Diaz tegen Fergusson. Het begint op WWE toestanden te lijken. Mijn PPV zijn ze alvast kwijt. Ik kijk zondag ochtend wel.

Wat een grap zeg.

Edit: de 'backstage fight' zal ook niet geënsceneerd zijn. Man man man.
 
Khamzat nu tegen Holland en Diaz tegen Fergusson. Het begint op WWE toestanden te lijken. Mijn PPV zijn ze alvast kwijt. Ik kijk zondag ochtend wel.

Wat een grap zeg.

Edit: de 'backstage fight' zal ook niet geënsceneerd zijn. Man man man.
100% akkoord, wa ne shitshow. Maar toch, Ferguson, Chimaev (by submission) en D Rod
Maar heel die zever steekt mij wel enorm tegen, Chimaev gaat veel fans verliezen op deze manier
 
Wat de hel is going on :laugh:. Stel u voor dat je de dag ervoor heel uw gameplan moet gaan veranderen. Dat kan toch geen toeval meer zijn 😅.

Backstage brawls worden toch altijd gebruikt voor de sensatie. Conor zijn kar die door de bus ging werd ook in elk promofilmpje misbruikt 🤦🏻‍♂️
 
De gevechten die ze nu gaan doen zijn wel veel logischer....

Was volgens mij het plan vanaf het begin toch? Vond het maar een vreemde fight card anders.


Wel helemaal geen fan van dit soort kinderachtige onzin. Backstage 'gevecht" en van die zaken.


Jingliang - Rodriguez is wel 9lbs verschil nu.

Ik vermoed ook dat Diaz zijn uitspraak: ik heb niet getraind voor dit gevecht
gewoon waar is. Heeft getraind voor Fergusson denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Wat een soap?! Veel te zwaar op de weging verschijnen en er dan nog mee lachen ook - wat is daar het idee achter?!
Ik volg de UFC nog niet zo lang dus met sommige vechters ben ik totaal niet vertrouwd. Hoe verhouden Chimaev en Holland zich tot elkaar bijvoorbeeld? Van Diaz werd gezegd dat ie 0% kans maakte tegen Chimaev maar geldt dat ook voor Holland?
 
Wat een soap?! Veel te zwaar op de weging verschijnen en er dan nog mee lachen ook - wat is daar het idee achter?!
Ik volg de UFC nog niet zo lang dus met sommige vechters ben ik totaal niet vertrouwd. Hoe verhouden Chimaev en Holland zich tot elkaar bijvoorbeeld? Van Diaz werd gezegd dat ie 0% kans maakte tegen Chimaev maar geldt dat ook voor Holland?
Holland heeft staande véél meer kans dan Diaz tegen Chimaev, maar bijna geen worstelen, dus als Chimaev wa slim is, gaat het gevecht naar de grond en ist submission 1ste of 2de
 
Zoals hierboven al aangehaald. Ik zou mij als Chimaev zijnde geweldig schamen en mijn kop laten hangen, maar neen, nog wat lachen en vroom staan doen 🤦🏻‍♂️
 
Terug
Bovenaan