Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Fury is inderdaad een blaas, maar show maken zorgt voor veel geld....

Waarom trekt Tyson Fury zijn boxing record "de ballen"? Los van hoe die bokst kunt ge nu toch niet zeggen dat die bokst tegen Jan met de pet é. Deontay Wilder, Derek Chisora, Klitschko, Otto Wallin, Dillian Whyte zijn toch wel namen.
Klitchko was al lang buiten zijn prime.


Toch wel een groot voordeel voor fury maar mad respect voor usyk toch wel de betere pond voor pond bokser.
 
Saddik vs Adebbuyi. Dat was snel. Die eerste stond ook wel magerder en scherper dan ooit. Maar de lichten bij Adebbuyi gingen wel heel snel uit ..
Toch een beetje een teleurstellende fight, maar die laatste was echt geen partij ...
Laat ons eerlijk zijn, de Roemeen is nooit geen hoogvlieger geweest.
Enkel wegens gebrek aan zwaargewichten wordt die precies naar voor geschoven als een contender.
Eigenlijk vind dat ook wel een beetje van JBS hoewel die echt wel KO power heeft en nu lijkt ie echt scherp te staan.

Maar net dat is de reden waarom ik geen fan van de vechter rico ben. Die man is een atleet maar heeft op een oude badr na amper een fatsoenlijke tegenstander.
 
Ik zie Edwards wel iets zot doen, hun vorige gevecht overlaatst nog eens bekeken, en Edwards was echt wel beter staand, ok Usman is véél beter geworden (Trevor) maar Edwards ook, en al zeker op de grond denk ik
Ergens hoop ik dat Edwards wint.
Maar wel akkoord dat de uitdager iets moet tonen, en niet omgekeerd.
Recht erop!

M'n voorspelling klopte volledig. Met uitzondering van 1 high kick. :unsure:

Heel knap van Edwards. Bleef ook heel rustig had ik den indruk.
 
De mijne ook, enkel Aldo had ik mis, de fucker :/
Had wel nie verwacht dat hij hem op de grond ging krijgen, en dan nog direct in full mount
 
Laat ons eerlijk zijn, de Roemeen is nooit geen hoogvlieger geweest.
Dat klopt. Ik denk dat de meeste kenners de winstkansen van Adebbuyi op 0% hadden geplaatst.
De grootste verrassing was echter dat het zo snel zou gaan. Saddik was gewoon in een veel betere vorm dan men vooraf ingeschat had.

Eigenlijk vind dat ook wel een beetje van JBS hoewel die echt wel KO power heeft en nu lijkt ie echt scherp te staan.
Vergeet niet dat die man 3x kanker heeft gehad (en in feite nooit 100% kankervrij verklaard kan worden).
Vorig jaar 1,5 maanden cel en na zijn vrijlating meteen chemo en onder het mes.
Ik vond het best indrukwekkend dat hij Rico nog zo hard in problemen kon brengen.

Maar je hebt gelijk. Welke zwaargewichten zijn er die iets of wat goed zijn -als ze in vorm zijn-.
Rico, Jamal, een versleten Badr, Plazibat? Misschien ook nog een Rigters, al moet die laatste zich nog bewijzen. En dan zijn we er al denk ik?
 
Laatst bewerkt:
Niet kunnen kijken dus misschien niet van toepassing op deze match.

Maar ne lafaard kampioen minder.
Ondertussen dat gevecht al even gezien.
En wil mijn eigen toch wel corrigeren. Prachtig gevochten van Usman. Echt blijven pushen.

Dus mijn commentaar was volledig onterecht
 
Idd Gane e klasse beter, zoals verwacht, en z'n kin getest ook.
Whittaker was ook weer fantastisch, vraag mij wel wat af wat Vettori gedaan heeft, die hoort nie zo hoog in 't klassement imo
 
Die zen gevecht tegen masvidal was al dramatisch..vrees dat dit rampzalig gaat zijn.
Maar klote aan zen lijf heeft iet wel.
 
McGregor in z'n prime, werd gestopt door Diaz.

Never forget.
De eerste keer, 2de keer verdiend gewonnen door mcgregor imo.
Mja kzie het echt nie gebeuren, op geen enkele manier, zelfs niet per ongeluk. Zelfs niet als Chimaev full brawl gaat, wat zn coach nie wilt, dan nog zie ik hem los door Diaz gaan. We'll see, we'll see :)
 
De eerste keer, 2de keer verdiend gewonnen door mcgregor imo.
Mja kzie het echt nie gebeuren, op geen enkele manier, zelfs niet per ongeluk. Zelfs niet als Chimaev full brawl gaat, wat zn coach nie wilt, dan nog zie ik hem los door Diaz gaan. We'll see, we'll see :)
Een split decision had meer terecht geweest. Overtuigend gewonnen vond ik het alleszins niet.

Diaz heeft alvast het 'underdog' voordeel. We zullen zien. Voor 't zelfde geld 'shocked' Khamzat de wereld door Diaz in ronde 1 K.O. te krijgen. :laugh:

Sowieso zet ik geld op Diaz.
 
Een split decision had meer terecht geweest. Overtuigend gewonnen vond ik het alleszins niet.

Diaz heeft alvast het 'underdog' voordeel. We zullen zien. Voor 't zelfde geld 'shocked' Khamzat de wereld door Diaz in ronde 1 K.O. te krijgen. :laugh:

Sowieso zet ik geld op Diaz.
😂 Ik denk echt dat hij Diaz binnen de 10min kapot gaat maken
 
Diaz heeft blijkbaar zo goed als niet getraind voor dit gevecht. Ook eerst geweigerd maar dan toch aanvaard zodat hij van het contract verlost is.
 
Volgens mij gaat dat gevecht geen ronde duren eigenlijk...
Dan zal het zijn doordat Diaz zijne kop weer openligt en de dokter het gevecht stopt.

Diaz staat toch redelijk bekend om geen uitdaging uit de weg te gaan. Hij moet het niet hebben van de overwinningen. Als hij 5 rondes kan overleven tegen alweer een vedette in zijn prime, is hij hoe dan ook de publiekswinnaar.

Op betting sites is het wel zot hoe de odds staan. En toch wil iedereen het zien hé. What if?

Ik ben alvast razend benieuwd.
 
Dan zal het zijn doordat Diaz zijne kop weer openligt en de dokter het gevecht stopt.

Diaz staat toch redelijk bekend om geen uitdaging uit de weg te gaan. Hij moet het niet hebben van de overwinningen. Als hij 5 rondes kan overleven tegen alweer een vedette in zijn prime, is hij hoe dan ook de publiekswinnaar.

Op betting sites is het wel zot hoe de odds staan. En toch wil iedereen het zien hé. What if?

Ik ben alvast razend benieuwd.
Diaz heeft NIET getrained... (wordt gezegd)


Chimaev vliegt daar gewoon op gelijk ne hond op een frikandel en slaat ofwel Diaz KO, zijne kop volledig open, of choke in de 1ste ronde.
 
Terug
Bovenaan