Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Over het “passief “ zijn van Usman vind ik dat bij hem nog redelijk meevallen. Heb ik mij eigenlijk nooit aan gestoord. Bij een Adesanya is me dat toch iets anders imo.
 
Wat zijn de pronostieken hier voor dit weekend voor de main card?
Ik hoop op Edwards, Costa & Aldo.
Hopen is iets anders dan verwachten 😉

Ik hoop Usman, Rockhold (maar ik denk dat het voor Secret Juice gaat zijn) en Aldo.


Op VTM4 is Glory te volgen btw!
 
Op VTM4 is Glory te volgen btw!
Saddik vs Adebbuyi. Dat was snel. Die eerste stond ook wel magerder en scherper dan ooit. Maar de lichten bij Adebbuyi gingen wel heel snel uit ..
Toch een beetje een teleurstellende fight, maar die laatste was echt geen partij ...
 
Wat een heerlijke finish van Edwards...
Usman had het in de zak en dan BAM! Licht uit 🥲
 
USyk wat een bokser man geniaal 6 maanden in het leger en dan dit bereiken respect wat een mens.
Ik geloof dus ook niet dat Fury echt op pensioen is. Volgens mij komt dat gevecht Fury vs Usyk er nog wel.
Zeker wanneer er veel geld mee gemoeid is.

Fury reageerde al met de woorden: "Ik zou ze allebei in de ring vermorzelen." :tongue:

Het enige dat Usyk moet doen is een paar keer Fury een lafaard en een looser noemen en gewoon zeggen dat hij de beste is en Fury maar een mietje is en een "kleine" kampioen en Fury gaat wel terug uit pensioen komen om hem "zogezegd" een lesje te leren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dus ook niet dat Fury echt op pensioen is. Volgens mij komt dat gevecht Fury vs Usyk er nog wel.
Zeker wanneer er veel geld mee gemoeid is.

Fury reageerde al met de woorden: "Ik zou ze allebei in de ring vermorzelen." :tongue:

Het enige day Usyk moet doen is een paar keer Fury een lafaard en een looser noemen en gewoon zeggen dat hij de beste is en Fury maar een mietje is en een "kleine" kampioen en Fury gaat wel terug uit pensioen komen om hem "zogezegd" een lesje te leren. ;)
Dat zou een moelijke fight zijn voor Usyk tyson is veel groter al is Usyk wel de meer geskillde boxer.

Los daar van Van cruiser naar heavy gaan en winnen respect.
 
Dat zou een moelijke fight zijn voor Usyk tyson is veel groter al is Usyk wel de meer geskillde boxer.
Ik gok dat Tyson een match tussen die twee inderdaad gaat winnen. Maar ik weet niet of Usyk daar echt wakker van ligt.
Zolang er maar ettelijke miljoenen erbij komen op de bankrekening na dat (super)gevecht (dat niet voor meteen zal zijn).

Los daar van Van cruiser naar heavy gaan en winnen respect.
Zeker en vast! Maar Usyk is nu ook weer geen kleine man. Hij is nog steeds 1m91. Fury is gewoon heel erg lang :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Den Edwards heeft dus toch iets zot gedaan ;) hij was het al een tijd aan het proberen, faint met de linkse en dan de trap van links, knap knap. Costa Rockhold wa was da 😂
 
Laatst bewerkt:
Zeker en vast! Maar Usyk is nu ook weer geen kleine man. Hij is nog steeds 1m91. Fury is gewoon heel erg lang

Het lijkt inderdaad soms alsof Usyk klein is maar als je tussen mensen staat van 2m of groter... Zelfde met Andy Ruiz, toen ze me onlangs vroegen hoe groot die was dacht ik: "ooh geen idee 1m80 ofzo". Maar die is ook 1m88 maar als je die dan vergelijkt met Anthony Joshua (1m98). Ja dat is toch weer 10 cm verschil
 
Fury zen cv trekt wel op de ballen.
En tis ook meer en meer een serieuze blaas geworden.
 
Fury zen cv trekt wel op de ballen.
En tis ook meer en meer een serieuze blaas geworden.

Fury is inderdaad een blaas, maar show maken zorgt voor veel geld....

Waarom trekt Tyson Fury zijn boxing record "de ballen"? Los van hoe die bokst kunt ge nu toch niet zeggen dat die bokst tegen Jan met de pet é. Deontay Wilder, Derek Chisora, Klitschko, Otto Wallin, Dillian Whyte zijn toch wel namen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan