Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok dat heb ik gemist. Live (video)beelden daar betaal ik niet voor, al check ik natuurlijk wel de live timings.'t was nat toen hij moest "vegen", en dan is dat een voordeel, als ge niet rechtdoor gaat op een kruispunt waar ge naar rechts moet.
Gelukkig is hij (en zijn co-driver) OK. Dat is het belangrijkste.Serieuze klapper van Tanak in SS3. Co overgebracht naar het ziekenhuis voor de nodige check-ups.
Red Bull TV geeft gratis elke avond wel een 30min samenvatting van de dag die ik wel interessant vind om het verhaal van de rally beetje te volgen.Ok dat heb ik gemist. Live (video)beelden daar betaal ik niet voor, al check ik natuurlijk wel de live timings.
Ok dat heb ik gemist. Live (video)beelden daar betaal ik niet voor, al check ik natuurlijk wel de live timings.

Het kan toch snel keren in de rallysport hé. Na Letland had Neuville 'niks te zeggen' met een enorm zuur en gelaten gezicht en met Tanak en Evans die het gat bijna volledig gedicht hadden.Wat Neuville een pensioen betreft, zou het idd een mooi moment kunnen zijn.
RTBF auvio nog veel beter zenden 8-10 proeven live uit met commentaar van iedere WK manche'.Red Bull TV geeft gratis elke avond wel een 30min samenvatting van de dag die ik wel interessant vind om het verhaal van de rally beetje te volgen.
Aanwezig!Ik ben bevooroordeeld maar binnen een weekje start de Limburgse klassieker: 24u van Zolder.
Autosport toch weer duidelijk in de lift. Enkele jaren geleden met moeite 16 wagens aan de start, nu 40+ met namen zoals Vanthoor op de grid.

Dit is op vraag van Toyota omwille van het constructeurskampioenschap.Ogier gaat alle resterende rallies nog rijden dit jaar
https://www.wrc.com/a/news/w28459_Ogier-to-fight-for-ninth-WRC-title
Duidelijk te zien dat Ogier een dagje ouder wordt en zen geheugen hem wat in de steek laat.Oei Ogier verloor gisteren even zijn cool na technische problemen. Een steekje richting Neuville dat hij moet stoppen met zagen over zijn veegwerk gedurende het seizoen.Thierry reageerde daar niet op.
Ergens heeft Ogier ook gelijk. Als Thierry de titel wil dan moet hij gewoon zijn eigen ding blijven doen.
Volgens mij was hij gewoon teleurgesteld en in the heat of the moment zeg je dan zulke dingen.Duidelijk te zien dat Ogier een dagje ouder wordt en zen geheugen hem wat in de steek laat.
In het verleden heeft hij daar ook nog over geklaagd.
Nuja, het zal ook wel in het plannetje van de psychologische oorlog passen.