Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het is basically dit:Umpf redelijk lomp van Kevin Estre toch?
het is effectief een sprint-race van 24uur. elke seconde die je verliest gaat om 16u het verschil maken. het laatste half uur zijn de leiders in zowel LMP2 als GT veranderd. in HY was het nog maar een uur of zo geleden op dat moment. het ligt gewoon allemaal zo close bijeen, dus zijn ze aan het pushen.Die Porsche rijder denkt dat het sprintkoers is? Jezus...
Dat gij daar juist over moet klagen. Geld doet de wereld draaien. In Hypercar zitten al de car manufacturers die tientallen miljoenen investeren. Die financieren het hele gebeuren en het is de klasse die het WEC maakt. Niet die paar rijke amateurs die een miljoentje te veel hebben om in GT-am wat te gaan rondbollen. Ik moet er toch geen tekening bij maken waarom die de aandacht krijgt?Ik vind wel dat er heel veel coverage naar de Hypercars gaat en quasi niets naar de andere autoklasses… dat is een beetje jammer.
Welke? Mijn geheugen geeft een error.Er is ene andere #93 die ervan kan meespreken.
Ik vermoed dat hij het over Marc Marquez heeft.Welke? Mijn geheugen geeft een error.
Geerts heeft ietwat ‘geluk’ nu De Wolf zijn enkel op training zwaar geblesseerd heeft. Kwam gisteren nog eens ten val in de Q race en kon niet eens langs rechts op de Husq springen, moest zelfs rondpikkelen om er terug op te geraken. Lijkt me niet dat hij veel punten zal pakken, maar bij Geerts zullen het ook geen grote punten worden vandaag.
Kzat in de cross te zoeken.Ik vermoed dat hij het over Marc Marquez heeft.
Dan is het toch dringend tijd om een apart kanaal te voorzien met andere coverage - nu zit je naar een race van Hypercars te kijken. Organiseer dat dan.Dat gij daar juist over moet klagen. Geld doet de wereld draaien. In Hypercar zitten al de car manufacturers die tientallen miljoenen investeren. Die financieren het hele gebeuren en het is de klasse die het WEC maakt. Niet die paar rijke amateurs die een miljoentje te veel hebben om in GT-am wat te gaan rondbollen. Ik moet er toch geen tekening bij maken waarom die de aandacht krijgt?
Dat kunt gij wel vinden, maar dat vind het WEC overduidelijk niet. Die kijken enkel naar het het hun opbrengt en het zal hun te weinig opbrengen heDan is het toch dringend tijd om een apart kanaal te voorzien met andere coverage - nu zit je naar een race van Hypercars te kijken. Organiseer dat dan.
Coverage van andere WEC of ALMS is toch beter vind ik.
Sorry hoor, maar ik ga hier toch eerder akkoord met yode92. Er is geen enkel excuus voor spinnen en/of crashen. Als je spint reed je gewoon te snel, niet meer, niet minder. Het toppunt is dat Estre eerder gezegd had dat er iets mis wat met de wagen. Je hebt dan 2 opties. Oftewel kom je binnen om de wagen te laten checken, oftewel blijf je buiten en pas je je snelheid aan aan de omstandigheden.het is basically dit:
het is effectief een sprint-race van 24uur. elke seconde die je verliest gaat om 16u het verschil maken. het laatste half uur zijn de leiders in zowel LMP2 als GT veranderd. in HY was het nog maar een uur of zo geleden op dat moment. het ligt gewoon allemaal zo close bijeen, dus zijn ze aan het pushen.
en dan is een foute inschatting snel gebeurd. zeker als je telt dat ze eigenlijk niet deftig slapen dit weekend he.
same hier hoor. hindsight is 20/20, maar op dat moment gaat bijna iedereen die LMP2 willen pakken. podiumplaats lijkt mij wel buiten het bereik op dat moment, ze waren met de #3 aan het vechten voor P4...Ik heb het zien gebeuren Marcel. Zit al de hele race op Eurosport te volgen. Vannacht een paar uurtjes liggen slapen maar veel heb ik nog niet gemist.
als de Toyota een seconde per ronde trager rijdt, rijden ze nu 315s achter de "sprint-ferrari". da's anderhalve ronde.Ik heb niet echt veel gezien.
Maar iedere keer dat ik een half uur kijk steekt er wel ene in de muur.
Rijden die mannen niet te snel?
Als ge ne seconde per ronde trager rijdt zonder fouten zijt ge toch een pak sneller dan die sprint mannen?
Vind ik ook. Vroeger reden ze het eerste uur snel en dan zochten ze een ritme waarmee ze mooie tijden konden rijden en een tempo dat de wagen kon volhouden. Dat is tegenwoordig duidelijk niet meer het geval. Ze rijden echt alsof het een sprint race is en ik heb heel vaak mijn twijfels ofhet op deze manier echt wel sneller is. Ik ben er echter ook wel van overtuigd dat je de Le Mans niet meer zal winnen als je rijdt op de oude manier. Je zal zo moeten rijden denk ik.Ik heb niet echt veel gezien.
Maar iedere keer dat ik een half uur kijk steekt er wel ene in de muur.
Rijden die mannen niet te snel?
Als ge ne seconde per ronde trager rijdt zonder fouten zijt ge toch een pak sneller dan die sprint mannen?
"Boven zijn kunnen" is verkeerd uitgedrukt. "Boven het kunnen van de auto" is correcter. Hij had aangegeven dat hij te weinig grip had. Te veel onderstuur geloof ik. Maar als je dat weet, dan pas je je tempo toch een beetje aan. Toch zeker bij een race over 24 uur. Rij je stint uit op een tempo dat je je wagen zonder crash terug in de pits krijgt. Laat ze daar eens kijken of er iets aan de wagen scheelt. Dan had hij misschien een halve minuut verloren. Nu 3 ronden of zoiets.en dat hij eraf gaat door een LMP2 verkeerd in te schatten is imo niet "boven zijn kunnen rijden".