Linkje naar de beelden graag?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linkje naar de beelden graag?
Geef mij maar Extra Time Koers dan toch. Komt wel min of meer op hetzelfde neer maar goe.Initieel niet meteen een fan van Wielerclub Wattage, maar als Boonen en Bakelants op dreef zijn is het best entertainend.
De afleveringen met Uytterhoeven waren minder mijn ding.
Geef mij maar Extra Time Koers dan toch. Komt wel min of meer op hetzelfde neer maar goe.
Langs de andere kant, DDW was wel de man die Uijtdebroeks vermelde.Boonen en Bakelants kan ik wel smaken, maar de DDW kan soms zo over the top zijn, stoeferig zelfs dat ik het bijna zou uitzetten. En die verhalen moeten daar ook nie bij vind ik..
Inzicht omdat beide een goeie Catalonië reden? Dan zijn er veel die inzicht hebben hoor.Langs de andere kant, DDW was wel de man die Uijtdebroeks vermelde.
Net zoals Van Eetvelt. Dat betaamt toch ook wel van enig inzicht.
Maar akkoord de geforceerde stukken zijn wat jammer.
Inzicht omdat beide een goeie Catalonië reden? Dan zijn er veel die inzicht hebben hoor.
Kwam toch ook aan bod op SporzaHij was toch de enige waarvan ik weet heb die het benoemende van alle populaire kanalen.
Bij de meeste was het Remco al wat de klok sloeg. Ik vind gerust dat die andere gasten ook wel eens wat meer vernoemd mogen worden.
Het is misschien nog een maand, maar het begint toch stilaan te kriebelen voor de Giro. Wanneer wordt hier een topic voor aangemaakt?
Heeft in 2021 toch nog mooie resultaten gereden?Ik hoop dat ik niet de enige ben die denkt: Ah, Haussler was nog prof![]()
Misschien nog maar eens het bewijs dat enkel maar de eerste plaats boeitDat is volledig aan mij voorbij gegaan![]()