Algemeen Wielernieuws

Initieel niet meteen een fan van Wielerclub Wattage, maar als Boonen en Bakelants op dreef zijn is het best entertainend.
De afleveringen met Uytterhoeven waren minder mijn ding.

Initieel niet meteen een fan van Wielerclub Wattage, maar als Boonen en Bakelants op dreef zijn is het best entertainend.
De afleveringen met Uytterhoeven waren minder mijn ding.
Geef mij maar Extra Time Koers dan toch. Komt wel min of meer op hetzelfde neer maar goe.

Kvind het ook redelijk irritant dat ze elke week 2-3 dagen aan een stuk na de aflevering telkens 1 onnozele one-liner uitlichten uit de aflevering.
Post die podcast, geef een samenvatting van de aflevering (in 1 artikel!), klaar. Nu schrijven ze dan 4-5 van die voze click-bait artikels van 10 regels per aflevering. Wat dan nog vaak uitspraken zijn genre "Als ik maar genoeg stommiteiten voorspel zal er wel eens eentje uitkomen zeker?".

Boonen en Bakelants kan ik wel smaken, maar de DDW kan soms zo over the top zijn, stoeferig zelfs dat ik het bijna zou uitzetten. En die verhalen moeten daar ook nie bij vind ik..

Geef mij maar Extra Time Koers dan toch. Komt wel min of meer op hetzelfde neer maar goe.

ET Koers had toch veel weg van de koffietafel na een begrafenis qua sfeer. Drop gewoon de entertainment en vervang één van uw drie experten door een renner uit het peloton en de kwaliteit zal verbeteren.
Dat ze een uur moeten rechtstaan ipv zitten heltp denk ik wel om er wat energie in te krijgen.

Boonen en Bakelants kan ik wel smaken, maar de DDW kan soms zo over the top zijn, stoeferig zelfs dat ik het bijna zou uitzetten. En die verhalen moeten daar ook nie bij vind ik..
Langs de andere kant, DDW was wel de man die Uijtdebroeks vermelde.
Net zoals Van Eetvelt. Dat betaamt toch ook wel van enig inzicht.

Maar akkoord de geforceerde stukken zijn wat jammer.

Langs de andere kant, DDW was wel de man die Uijtdebroeks vermelde.
Net zoals Van Eetvelt. Dat betaamt toch ook wel van enig inzicht.

Maar akkoord de geforceerde stukken zijn wat jammer.
Inzicht omdat beide een goeie Catalonië reden? Dan zijn er veel die inzicht hebben hoor.

Inzicht omdat beide een goeie Catalonië reden? Dan zijn er veel die inzicht hebben hoor.

Hij was toch de enige waarvan ik weet heb die het benoemende van alle populaire kanalen.
Bij de meeste was het Remco al wat de klok sloeg. Ik vind gerust dat die andere gasten ook wel eens wat meer vernoemd mogen worden.

Hij was toch de enige waarvan ik weet heb die het benoemende van alle populaire kanalen.
Bij de meeste was het Remco al wat de klok sloeg. Ik vind gerust dat die andere gasten ook wel eens wat meer vernoemd mogen worden.
Kwam toch ook aan bod op Sporza

Het is misschien nog een maand, maar het begint toch stilaan te kriebelen voor de Giro. Wanneer wordt hier een topic voor aangemaakt?

Het is misschien nog een maand, maar het begint toch stilaan te kriebelen voor de Giro. Wanneer wordt hier een topic voor aangemaakt?

Ik was van plan na LBL. Tenzij iemand er vroeger aan begint.

Tot LBL zullen we waarschijnlijk vooral over de klassiekers praten. Zoveel is er nu nog niet over de Giro te vertellen denk ik.

Haussler is coureur af. Hartproblemen, te risiovol om door te gaan. Nicolo Buratti neemt zijn plaats in bij Bahrain. Zou meteen prof worden, in plaats van begin volgend jaar.

Het is misschien al vermeld hier, maar er loopt momenteel een podcast "De Fiets van Cancellara".
In opdracht van HLN, maar ik vond 'm tot nu toe wel vermakelijk om naar te luisteren, mits ik het verhaal rond de vermeende mechanische doping maar halvelings heb meegekregen in die periode.

Een gemotoriseerde Cancellara reed Roubaix in 2010 meer dan een uur langzamer dan MVDP zondag.
In 2017 reed Kwiatkowski MSR gemiddeld 5km/u langzamer dan MVDP dit jaar.
Vingegaard verpulvert de records in het Baskenland met een VAM van 2000m aan 7w+/kg.

Terug
Bovenaan