Algemeen Wielernieuws

Maurten BiCarb System voor zij die ook GW cadeau willen doen aan een vriend. ;)

Bakpoeder als wondermiddel voor Van Aert, Kopecky en co: “Je kan turbo langer aanzetten zonder dat de motor ontploft”

Bakpoeder begot!! Wanty dus 1 vd 2 ploegen die het goedje al mocht testen voor het voor iedereen beschikbaar werd gemaakt. Tzal wel zijn dan 😁

Die van Dr. Oetker werkt ook heel goed (y)

Het is niet dat ze zijn naam gebruiken, toch? Hij heeft ook geen patent op die uitspraak hé...

Lijkt me perfect legaal. Het zou misschien netjes zijn om zoiets in samenwerking te doen, dat misschien wel ;)

€49 vragen voor een t-shirt is hier het echte misdrijf hoor.
Is wel zo een beetje de prijs die je betaalt voor een iets meer premium t-shirt.
Ik heb ze al vastgehad en aangehad en het is wel kwalitatief spul. Maar het hoeft ook geen geheim te zijn dat er een heel deel de naam is die je betaalt.

Overigens vrij belachelijk dat de Karl zijn vrouw dit er al zo snel uitpoept. Meesurfen op de hype natuurlijk.

Lijkt gewoon op een stevige rip-off van de von-b "moetjustniks" truien die al jaren in Antwerpen worden gedragen.

In 2022 haalde Jumbo net geen 80 miljoen euro winst. Op de luttele winkels in België na is dat een puur Nederlands gegeven. Blijf het gek vinden dat zo'n bedrijven dan hoofdsponsor zijn van één van de beste WT ploegen. Wielrennen slaagt er toch niet in écht grote sponsors aan te trekken.

Ik begrijp ook soms niet goed waarom bedrijven een wielerploeg zouden sponsoren. Weet iemand zo meteen waar bvb Visma voor staat?

Ik begrijp ook soms niet goed waarom bedrijven een wielerploeg zouden sponsoren. Weet iemand zo meteen waar bvb Visma voor staat?

Merkbekendheid vergroten.

Je gaat niet opeens parket gaan leggen omdat Quick Step bijvoorbeeld een sponsor is, maar je gaat wel Quick Step kiezen als je parket moet leggen. Mensen zijn (onbewust) veel vatbaarder voor dit soort reclame dan ze zelf denken.

Lijkt me wel beter te werken bij B2C, dan bij B2B.

Iets met computers 😁
Die hebben anderhalf miljoen klanten :p

Ik wist ook niet waar CSC voor stond tot ik er een vacature voor zag: 'a de sponsor van Riis'

En is ook gewoon een handige manier om minder belastingen te betalen als bedrijf. We moeten daar niet flauw over doen :p
Maar de ROI is wel positief

Terug
Bovenaan