Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het mag duidelijk zijn dat hij daar echt wel scherp op staat.Kristoff is volgens bepaalde Wanty renners een echt trainingsbeest, als ie al wat winterkilootjes heeft zal ie ze er wel nog af trainen de komende weken..

Die Belgische trui van Soudal Quick Step
Zou illegaal moeten zijn die witte blok erachter...

En dan een helm met blauw, rood, geel en grijsJa maar ja, dat is wel het logo van soudal natuurlijk
Die witte blok is gewoon onderdeel
Het is geen super lelijk shirt. Maar het is vooral de kakafonie aan sponsors die het een beetje afbreuk doen.
Bij WVA was dat toch wel beter gedaan, jumbo en visma in het zwart op het geel en al de andere sponsors in het wit op het zwart.
Misschien had men ook beter deze route gekozen, enkel de namen van de hoofdsponsoren in het zwart en safety jogger in het wit.
En dan een helm met blauw, rood, geel en grijs
Nee dat is niet beter
zet daar een geel stuurlint op en iedereen denkt dat het een cube is
Ik vind nu wel dat een systemsix op kanten lijken op een litening hoorzet daar een geel stuurlint op en iedereen denkt dat het een cube is

Ik heb het vooral over de kleurstellingIk vind nu wel dat een systemsix op kanten lijken op een litening hoor![]()
Klopt. Ik begrijp zelf niet waarom ze iets deftig in elkaar kunnen steken zoals zovele jaren terug.Dat zijn nu toch gewoon alle wielerclips van het sport jaaroverzicht aan elkaar geplakt?