Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Woods en of Fuglsang plots ontploffen in het Italiaanse najaar dan heeft Lotto misschien toch wel een probleem vrees ik. Tis een grote als natuurlijk maar het is niet onwaarschijnlijk.Het gaat nog spannend worden!
Ik denk dat het vrij zeker is dat ze geen WT-licentie zullen hebben.Als Woods en of Fuglsang plots ontploffen in het Italiaanse najaar dan heeft Lotto misschien toch wel een probleem vrees ik. Tis een grote als natuurlijk maar het is niet onwaarschijnlijk.
Idd sinds ze een dopingzondaar in dienst hebben genomenIk denk dat het vrij zeker is dat ze geen WT-licentie zullen hebben.
Geen populaire mening, maar in feite terecht. Hun prestaties zijn niet op het nodige niveau en het moge duidelijk zijn dat ze niet naar huidige standaarden werken.
Het is niet voor niks dat soudal gestopt is met sponsoren.
En een ommezwaai doe je ook niet op een jaar. Kijk maar naar jumbo en van waar zij komen. Het is pas vanaf 2017 dat zij naar de top gingen.

Over wie heb je het dan?Idd sinds ze een dopingzondaar in dienst hebben genomen![]()
NiermannOver wie heb je het dan?
Euhm nee het is Citroën die sponsoren in het wielrennen, dat is een automerk.
Bedoelde beetje zure reactie vooralEuhm nee het is Citroën die sponsoren in het wielrennen, dat is een automerk.
Al heb je wel Cibel ook nog maar dat zijn dan weer appelsienen
, ik denk dat zo goed als iedere ploeg iemand met een dopingverleden in dienst heeft.Absoluut een zure reactie. De man heeft inderdaad toegegeven EPO gebruikt te hebben in de periode 2000-2003, toen volgens mij zo goed als iedereen EPO nam.Bedoelde beetje zure reactie vooral, ik denk dat zo goed als iedere ploeg iemand met een dopingverleden in dienst heeft.
Quick-Step / lotto / Movistar / Astana / ....
Een ploeg met een ploegdokter die ooit doping heeft toegediend, zou ik niet koosjer vinden. Maar een oud renner uit die periode?De ploeg zelf had rond en net na de eeuwwisseling een eigen dopingprogramma. Het is daarom dat de toenmalige ploegarts levenslang geschorst is door de Amerikaanse dopingautoriteiten. Dat was trouwens een van de redenen dat rabobank gestopt is met sponseren destijds. Wat maakt het dan uit dat er enkele werknemers zijn met een dopingverleden.
En de piste die ze herstellen met ducktape oi22Vrouwen die vallen part 84 ofzo![]()
En de ladder op de beschadiging plaatsen, om dan de ladder wat op te heffen om een klein stukje af te plakkenEn de piste die ze herstellen met ducktape oi22
. Pak toch uwe tijd, het is niet dat ze al klaar staan om te beginnen.