Algemeen Wielernieuws

Moh jonges toch. Ze schuiven hun blauw niet alleen terug richting die afschuwelijke 2016 kit, maar dat Soudal logo... ook dat Specialized logo dat nog snel onder de kraag werd geduwd. Gruwelijk... Yves leeft nog op een wolk dus hij cared niet en Jakobsen denkt wrs dat het een grap is, de bende van Remco heeft net vernomen dat het wel degelijk 11 juli is en niet 1 april.

Er zijn toeristenclubs die met betere kits rijden :unsure:

tjah je zit nu eenmaal vast aan je sponsors hé die hebben hun eigen kleuren en als je veel sponsors hebt moet er ook veel op

Het ergste is dat je menig wielertoerist hiermee op de baan zult zien rijden.
Laat ons zeggen dat er mooiere kit is in het peloton.
Dat van AG2R is zeker te pruimen, weinig mix van sponsor, geen mannekesblad.

Het ergste is dat je menig wielertoerist hiermee op de baan zult zien rijden.
Laat ons zeggen dat er mooiere kit is in het peloton.
Dat van AG2R is zeker te pruimen, weinig mix van sponsor, geen mannekesblad.
Ik zie toch bitter weinig toeristen met een outfit van profs. Sporadisch ene maar of je dat een wieletoerist mag noemen en niet eerder 'iemand op een fiets' :p

Ik zie toch bitter weinig toeristen met een outfit van profs. Sporadisch ene maar of je dat een wieletoerist mag noemen en niet eerder 'iemand op een fiets' :p
Dat moet dan echt iets uit de streek zijn :p
Hier zie ik echt veel mensen met kledij van een profploeg, ik heb zelf ook kledij van profploegen hoor dus ik ben zelf ook schuldig.
Maar dat is vooral omdat deze een stuk goedkoper was dan de gewone niet teamvariant en omdat ik fan was van BMC.

Deze zondag twee jumbo BK truien, een liquigas outfit, quickstep alphavinyl set, een trui van jumbo, setje van Ineos en een trui van quickstep 2017.

Dat moet dan echt iets uit de streek zijn :p
Hier zie ik echt veel mensen met kledij van een profploeg, ik heb zelf ook kledij van profploegen hoor dus ik ben zelf ook schuldig.
Maar dat is vooral omdat deze een stuk goedkoper was dan de gewone niet teamvariant en omdat ik fan was van BMC.

Deze zondag twee jumbo BK truien, een liquigas outfit, quickstep alphavinyl set, een trui van jumbo, setje van Ineos en een trui van quickstep 2017.
Team kits tot daaraan toe nog, als je met die dingen wil rondrijden en onbezoldigd reclame wil maken moet je dat zelf weten. Maar BK of erger nog WK truien zijn echt not done imo. Nochtans simpel imo: ben je Belgisch Kampioen? Nee? Dan hoor je ook niet in een driekleur rond te rijden... :sop: respect the jersey.

Team kits tot daaraan toe nog, als je met die dingen wil rondrijden en onbezoldigd reclame wil maken moet je dat zelf weten. Maar BK of erger nog WK truien zijn echt not done imo. Nochtans simpel imo: ben je Belgisch Kampioen? Nee? Dan hoor je ook niet in een driekleur rond te rijden... :sop: respect the jersey.
Trek je die lijn ook door met de vele voetbal en basketball shirts, zowel voor de profclubs als nationale ploegen?

Ben je een rode duivel, nee, respect thé Jersey, zoiets bedoel ik dus

Trek je die lijn ook door met de vele voetbal en basketball shirts, zowel voor de profclubs als nationale ploegen?

Ben je een rode duivel, nee, respect thé Jersey, zoiets bedoel ik dus
Tcho, ik ga dat zelf niet aandoen maar dat tot daaraan toe nog. Als iemand wil rondrijden in zo'n Belgisch WK truitje voor representation purposes tot daaraan toe nog maar een kampioenentrui dat vind ik een brug te ver. Laat staan een regenboogtrui... zelfs dat zie je soms.

Voor andere sporten heb ik daar geen weinig over. Ik kan alleen maar de bedenking maken dat er een hele reeks (ex-)rode duivels zijn waar ik mij sterk afvraag of zij het truitje wel waard zijn/waren. Dus waarom een random supporter dan niet?

Tcho, ik ga dat zelf niet aandoen maar dat tot daaraan toe nog. Als iemand wil rondrijden in zo'n Belgisch WK truitje voor representation purposes tot daaraan toe nog maar een kampioenentrui dat vind ik een brug te ver. Laat staan een regenboogtrui... zelfs dat zie je soms.
Ho ho, zelfs een WK-trui!!! Stel je even voor dat je als volwassen man zelf kan en mag kiezen wat je draagt.

Vandaag heb ik een zwarte Santini-trui aangedaan maar maakte me toch vooral druk of dat wel zou mogen van de BG-Jani Kazaltzis genaamd Reverzzzzzz

Mag ik mijn gewonnen trui van Alaphilippe echt ni aandoen ofwa? :confused:

Ho ho, zelfs een WK-trui!!! Stel je even voor dat je als volwassen man zelf kan en mag kiezen wat je draagt.

Vandaag heb ik een zwarte Santini-trui aangedaan maar maakte me toch vooral druk of dat wel zou mogen van de BG-Jani Kazaltzis genaamd Reverzzzzzz
Als je denkt dat dit een fashion dingetje is heb je het niet helemaal begrepen... :tongue:
Mag ik mijn gewonnen trui van Alaphilippe echt ni aandoen ofwa? :confused:
Dat moet je zelf weten maar je mag ook niet verschieten van een reeks laatdunkend blinken en geluiden in u richting :unsure:

Zo een truitjes zouden ze enkel maar in maat S mogen maken ook.
Een maat XL, het moet niet veel gekker worden!

Terug
Bovenaan