Algemeen Wielernieuws

Weet iemand nog vanwaar die hele mooie shots kwamen vorig jaar, ergens in Italië, zijaanzicht.
Ik denk dat Van Aert en Van Der Poel er opstonden en ik gok Strade Bianche maar ik kan ze nergens terugvinden.

Dat werd telkens opnieuw getoond omdat het zo'n prachtige shot was en later denk ik ook nog eens die techniek in de giro gebruikt.

Trok wat op dit maar dan in video vorm :

EkrertOXIAYHdft

Zag er even héél goed uit voor Jason Osborne om zijn titel te verlengen maar Jay Vine kwam er dan nog héél vlot over.
Dat laatste smerige knikje is wel vervelend als je op kop rijdt en mensen vanuit de draft schieten.

Straks naar de omloop van het Hageland. Behoorlijk deelnemersveld met trek, sd worx, Movistar, uae, dsm, liv, fdj, bike exchange.
Als ik iemand op een Canyon met noppenbanden zie zal ik roepen he @Mr.Fingers

Het eerste wat ik er van hoor. De bovenstaande drie hebben op WT-niveau gereden. Hij mag me altijd verrassen in de komende Giro, mocht hij geselecteerd worden.
Hier seh, wat een palmares al dit jaar! :D

Benieuwd hoeveel Russische sporters van nationaliteit gaan veranderen.
In het wielrennen kunnen we nooit genoeg knechten hebben :unsure:.
In andere sporten misschien wat medaillekandidaten.

In het Deloitte rapport is verder tot in detail terug te vinden dat er voor 2017 en 2018 voor liefst €498.595 aan privé-jetvluchten geboekt zijn bij Netjets and Bookajet met Alexander Vinokourov meestal als hoofdpassagier.

Vino toch :lol:

Dat er een geurtje aan die ploeg hing dat wist iedereen wel al denk ik. Maar dit is toch wel nog van een ander niveau :P
Ook wel iets waar ik van schrok was het volgende "In één contract werd een waarde van €6,4 miljoen over drie jaar (640 fietsen à €10.000 per stuk) door Argon 18 te leveren gezet,"
Dat zijn 7 fietsen elk jaar voor elke renner, dat is toch stevig :P

Dat er een geurtje aan die ploeg hing dat wist iedereen wel al denk ik. Maar dit is toch wel nog van een ander niveau :p
Ook wel iets waar ik van schrok was het volgende "In één contract werd een waarde van €6,4 miljoen over drie jaar (640 fietsen à €10.000 per stuk) door Argon 18 te leveren gezet,"
Dat zijn 7 fietsen elk jaar voor elke renner, dat is toch stevig :p
Dat valt toch mee?

Trainingsfiets, aero fiets x 2, klimfiets x 2, TT fiets x 2.

wtf man ivm dat vakantiegeld
Die mannen hun RSZ bijdrage is ook afgetopt dus netto houden die meer over dan gewone werkmensen (vanaf wat is het 2400 bruto)

Snap dit ook niet:
“Het komt er op neer dat we dit jaar tien procent minder loon krijgen, omdat die dertiende schijf pas volgend jaar wordt uitbetaald.”
Vakantiegeld is normaal in mei/juni dus zouden ze dat nu ook al moeten krijgen :unsure:

En helemaal tenenkrullend
Maar de grootverdieners blijven buiten schot?
“Die klagen ook, want je krijgt een deel van het vakantiegeld pas uitbetaald wanneer je van ploeg verandert. Je zal maar een dik contract van vier jaar hebben getekend en een woekerlening hebben lopen. Miserie... 💸
Klopt toch iets niet imo aan dit gedeelte + dik contract dan heb je toch geld genoeg zou ik denken :laugh:

Terug
Bovenaan