Algemeen Wielernieuws

En geloof jij of het echt gebeurd is of dit artikel ?

Want daar staan zinnen in , er zijn geen beelden van de valpartij dus het is niet gebeurd.
Dat is hetzelfde zoals Talansky , ik negeer iedere vorm van media dan is er geen Covid. Dus Covid is een HOAX :LOL:

En geloof jij of het echt gebeurd is of dit artikel ?

Want daar staan zinnen in , er zijn geen beelden van de valpartij dus het is niet gebeurd.
Dat is hetzelfde zoals Talansky , ik negeer iedere vorm van media dan is er geen Covid. Dus Covid is een HOAX :LOL:
Voor alle duidelijkheid, dit artikel zelf hecht ook geen geloof aan de "Hoax". Het artikel parafraseert een aantal statements die gemaakt werden/worden door conspiracy theorists.

Maar inderdaad mensen die zoiets geloven dat is niveau Talansky, maar diej gelooft zonder twijfel ook in zaken als flat earth... :unsure:

“What’s actually taken place is a sophisticated cover-up involving the UCI and the owners of the Tour de France to keep Froome from winning a fifth Tour title. He’s likely serving a secret doping suspension. Or was seeking to avoid a doping control.”

Hoe verzin je het zelfs :rofl::rofl:

Joa zo'n dingen zijn toch al vaker opgeworpen. Er is ooit een periode geweest kort nabij Operacion Puerto (dacht ik) dat Nadal plots 6 maand out was met een blessure. Ook toen waren er sujetten die het een silent ban verdachten.

Als ge in acht neemt dat indertijd Hein Verbruggen of Pat Mcquaid Lance helemaal toedekten, dan moet ge er ni van verschieten dat sommige instanties topatleten die naast de pot pissen, een hand boven het hoofd houden om de integriteit van de sport hoog te houden.
En dan zijn er al eens mensen die van die silent bans opwerpen. Bij Froome, bij Dumoulin, bij...

Grand Départ voor 2023 is bekend gemaakt.

Start in het Baskenland :love2:

Na een allicht iets saaiere openings driedaagse in Denemarken proberen ze het weer wat plezanter te maken in één van dé wielerregio's bij uitstek.
Eerste rit al direct een fameuze murito, joepie.

Of Mathieu van der poel met zijn "rugblessure" en remco want eigenlijk lag er een matje onder de brug, en die hebben ze dan snel weggetrokken , want het duurde toch wel heel lang tegen dat er daar beelden van waren dat remco op de grond lag /s

Ok, iets anders voor we hier met al die conspiracy theory's afglijden van BeyondGaming naar Beyond The Curve :unsure:

De poll voor mooiste kits van 2022 is daar weer: https://sporza.be/nl/2022/01/26/pol...ft-het-mooiste-shirt-voor-2022~1643185221446/

Opvallend hoge score voor EF toch, misschien omdat die truitjes het hoogste rockstar gehalte hebben van het pak? Opvallend lage score ook voor Quick-Step imo ondanks het feit dat dit imo het beste ontwerp is in... misschien wel ever en dat ze sowieso ongeacht het ontwerp sowieso ook een pak sympathy votes zullen krijgen.

Zo mooi vind ik dat van QS toch niet, al was het maar omwille van die mottige Napoleon Games ster op de mouwen. Het is een verbetering tov die gele Lidl blob, maar dat zegt niet veel.

Ok, iets anders voor we hier met al die conspiracy theory's afglijden van BeyondGaming naar Beyond The Curve :unsure:

De poll voor mooiste kits van 2022 is daar weer: https://sporza.be/nl/2022/01/26/pol...ft-het-mooiste-shirt-voor-2022~1643185221446/

Opvallend hoge score voor EF toch, misschien omdat die truitjes het hoogste rockstar gehalte hebben van het pak? Opvallend lage score ook voor Quick-Step imo ondanks het feit dat dit imo het beste ontwerp is in... misschien wel ever en dat ze sowieso ongeacht het ontwerp sowieso ook een pak sympathy votes zullen krijgen.
Voor mij zijn de truitjes van EF en Movistar de mooiste. Die van Quick-Step vind ik helemaal niks, met veel te veel sponsors. Maakt voor de rest ook niets uit als ze het geld maar binnenbrengen.

Wel grappig Sporza doet alles aan emancipaties maar vrouwetruitjes doen blijkbaar niet mee , terwijl de mooiste truitjes daar toch zitten vind ik persoonlijk.

Terug
Bovenaan