Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat niet een beetje voorbarig?Ik vrees eerlijk gezegd voor de carrière van Bernal.
Ik kan de ernst van de blessure(s) niet inschatten maar het hoeft niet per sé een Froome verhaal te worden... Evenepoel kwam ook van heel ver terug. Ik acht Bernal alleen mentaal wel zwakker/meer fragiel maar goed... we zullen wel zien wat het wordt.Ik vrees eerlijk gezegd voor de carrière van Bernal.

Als in het goed heb gewoon lijnbus die stopte voor passagiers en Bernal er los op in de beugels op TT-fietsWas dat eigenlijk een geparkeerde bus of stond die gewoon stil op de rijweg? Alvast vreemd om op zo een groot stilstaand voorwerp te knallen.. Na een bocht mss.. dat kan dan wel en tegen hoge snelheid en plots doemt die bus daar op. Stel me gewoon de vraag hoe dat kan gebeurd zijn.
Hopelijk komt Bernal er goed door en geraakt hij ooit terug op zijn oude niveau.
Da's toch een urban legend?Nu niet om die blessure van Remco te minimaliseren , maar die was echt peanuts tegenover wat Froome heeft gebroken.
Bernal zijn blessures zijn ook een stuk erger dan deze van Remco.

Doet weinig ter zake natuurlijk.Nu niet om die blessure van Remco te minimaliseren , maar die was echt peanuts tegenover wat Froome heeft gebroken.
) maar hun blessure was een stuk minder ernstig + de jonge leeftijd helpt ook wel.Hoe is dat "urban legend"? 100% wat @Obi Wan Kenobi zegt... Remco had één (wel heel ernstige) breuk, Froome heeft zowat elke botje in zijn lijf gebroken bij zijn val, als je de verhalen van Wout Poels (die er net achter reed) daarover leest dan is het eigenlijk een wonder dat de man niet in een karreke zit, laat staan dat hij terug in het profpeloton mee rijdt...Da's toch een urban legend?![]()
Wel even vermelden dat het ook geen haar heeft gescheeld of Remco was verlamdNu niet om die blessure van Remco te minimaliseren , maar die was echt peanuts tegenover wat Froome heeft gebroken.
Ik had het enkel over Froome z'n crash. Daar zijn heel wat samenzweringstheorieën overHoe is dat "urban legend"? 100% wat @Obi Wan Kenobi zegt... Remco had één (wel heel ernstige) breuk, Froome heeft zowat elke botje in zijn lijf gebroken bij zijn val, als je de verhalen van Wout Poels (die er net achter reed) daarover leest dan is het eigenlijk een wonder dat de man niet in een karreke zit, laat staan dat hij terug in het profpeloton mee rijdt...
Ik had ook niet de bedoeling van de blessure van Froome & Evenepoel 1 op 1 te vergelijken. Ik wou vooral aanstippen dat de blessures van Bernal, op basis van wat ik lees, hoewel ernstig, niet van de gradatie "elk botje in zijn lijf gebroken" zijn.
Maar zoals @Archaos al correct aangeeft was die rug al een tere plek, een bijkomende blessure zal zeker niet helpen.

Sharing is caring?Ik had het enkel over Froome z'n crash. Daar zijn heel wat samenzweringstheorieën over![]()

Net zoals T. Dumoulin zijn afwezigheidIk had het enkel over Froome z'n crash. Daar zijn heel wat samenzweringstheorieën over![]()
.