Algemeen Wielernieuws

Vingegaard had ook weinig last van de concurrentie maar die laat ten minste nog de illusie dat de rest kan volgen.
:laugh:

Vond het al bizar dat Suisse op een woensdag startte, maar 5 dagen meer? Totaal niet van op de hoogte :x

Ik zag een meme op Reddit passeren van Tadej z'n aanval, totaal niet aan gedacht op een woensdag.

Straks komen ze mij weer zeggen dat ik hier van moet "genieten".

Hij lacht de anderen gewoon uit. Niet meer serieus te nemen.
We zijn nu wel heel ver van normaal. Het is voor de geschiedenis zijn prestaties maar genieten als neutrale supporter zou ik het toch ook niet noemen. Het is inderdaad stilaan anderen precies uitlachen. 70km solo en 2:14 voorsprong, joe.

De return van Benoot; Widar voor het eerst op tv te bewonderen; VDP zal de benen testen; Lenny zal tweede worden in de eindstand; sprintduel Brennan - Strong; verrassing van de Giro, Eulalio doet mee; wat kunnen Slock en Nys doen? en gaat Pogacar wachten tot de laatste rit, een bergrit?

Zwitserland kan leuk worden.
Of Zwitserland is gereden na 1 dag

Ik snap het niet zo goed. Dit weet je toch op voorhand? Net hetzelfde als Giro, Romandië, Catalonië en P-N. Je kijkt niet naar koersen met 1 alien om veel spanning te verwachten.

Los daarvan, als er behalve Carapaz niemand geïnteresseerd is in een podium dan krijg je dit ook. Niemand wou precies echt moeite doen. Die Sloveen is allicht onklopbaar maar het koersgedrag van sommigen is toch echt te niet te verklaren.

Ik snap het niet zo goed. Dit weet je toch op voorhand? Net hetzelfde als Giro, Romandië, Catalonië en P-N. Je kijkt niet naar koersen met 1 alien om veel spanning te verwachten.

Los daarvan, als er behalve Carapaz niemand geïnteresseerd is in een podium dan krijg je dit ook. Niemand wou precies echt moeite doen. Die Sloveen is allicht onklopbaar maar het koersgedrag van sommigen is toch echt te niet te verklaren.

Carapaz en Bagioli hebben toch heel veel krachten verbruikt vandaag. Dat kan zich natuurlijk wel eens wreken. Dan heeft een van Wilder het misschien verstandiger aangepakt. Dus dat er geen interresse is in het podium is toch niet mijn opvatting. Maar de rest heeft maar een heel beperkt voorraadje energie en moet daar iets zorgvuldiger mee omspringen. van Wilder bv komt nu pas terug in competitie na gezondheidsproblemen dit voorjaar.

Terug
Bovenaan