Algemeen Wielernieuws

alle gekheid op een stokje.

Wat verwachten we?
Podium?
Top 10?
Tijdrit winnen opgeven?

We kunnen wel eens goed lachen met de troll. Echt lachwekkend, leest met een grote glimlach weg.

Maar de realiteit lijkt me wel dat podium een doel is, en alles minder dan top 5 gewoon niet goed is.
Dat zijn gewoon de verwachtingen die je voor iemand van zijn niveau en zijn persona mag verwachten.
Als hij dat niet kan waarmaken dan denk ik echt wel dat hij en zijn ploeg moeten kijken hoe het verder moet. Op een gegeven moment moet je realistisch en eerlijk zijn.

In totaliteit waren de UAE en Catalonië gewoon niet goed. Ik begrijp dus heel goed dat je dan kiest voor meer specifieke voorbereiding voor de Tour om beter te worden.

Misschien wil Bora er nu al van af? De kroniek van een aangekondigde dood? Je (dwz Remco) heel zwaar laten betalen obv heel zware verwachtingen, zonder iets concreet op tafel gelegd te hebben, dat loopt nooit goed af. Maw Remco laat zich betalen alsof hij een Ronde-palmares op zijn naam heeft staan. Maar hij heeft dat niet. Niet. Niet.

Sorry hoor, als Pajottenlander ben ik dan ook niet akkoord met deze gang van zaken. Eerst presteren en dan op tafel kloppen, niet omgekeerd. Dat is nog altijd de ongeschreven wet in het Pajottenland.
Wat een zever en dooddoeners jij hier allemaal neerpent man... Uw fantasie is blijkbaar groter dan de werkelijkheid. Bij exacte feiten blijven is duidelijk uw ding niet. Zijn voorjaar was trouwens dik in orde. 7 overwinningen waaronder Amstel. 3e in zijn eerste RVV en 3e in Luik. Trouwens dringend eerst eens zijn palmares nakijken vooraleer foute uitspraken te doen 🫣

We kunnen wel eens goed lachen met de troll. Echt lachwekkend, leest met een grote glimlach weg.

Maar de realiteit lijkt me wel dat podium een doel is, en alles minder dan top 5 gewoon niet goed is.
Dat zijn gewoon de verwachtingen die je voor iemand van zijn niveau en zijn persona mag verwachten.
Als hij dat niet kan waarmaken dan denk ik echt wel dat hij en zijn ploeg moeten kijken hoe het verder moet. Op een gegeven moment moet je realistisch en eerlijk zijn.

In totaliteit waren de UAE en Catalonië gewoon niet goed. Ik begrijp dus heel goed dat je dan kiest voor meer specifieke voorbereiding voor de Tour om beter te worden.
Catalonië niet akkoord. Daar had ie echt wel last van zijn rare val eerder die ronde, maar daar reed hij wel een goed niveau rond anders eindig je niet op plaatsen 2, 6, 5 en 3 in de daguitslagen. Hij reed daar ook in functie van Lipowitz de laatste 2 dagen en dan nog haalt ie daar 2x top 5 in de rituitslag.

Voor de rest kan ik je wel volgen

Terug
Bovenaan