Algemeen Wielernieuws

Remco leeft echt rent free in sommige hun hoofd dat ze niet anders kunnen dat een onbestaand narratief verzinnen over de how's and why's.
Er droog afgereden worden aan de voet van LaRedoute is realiteit, niks rent free, niks narratief. Ik heb het zien gebeuren. Veel uitleg, veel vijven en zessen, maar droog er af. Niet op de top, maar vanonder aan de voet. Allo.

Er droog afgereden worden aan de voet van LaRedoute is realiteit, niks rent free, niks narratief. Ik heb het zien gebeuren. Veel uitleg, veel vijven en zessen, maar droog er af. Niet op de top, maar vanonder aan de voet. Allo.

Proficiat maar iedereen heeft het zien gebeuren. Ik heb hem daarna ook nog het podium zien vervolledigen.

Het feit dat je beter denkt te weten dan een voltallige wielerploeg als Bora zegt allicht genoeg. :lol:

Proficiat maar iedereen heeft het zien gebeuren. Ik heb hem daarna ook nog het podium zien vervolledigen.

Het feit dat je beter denkt te weten dan een voltallige wielerploeg als Bora zegt allicht genoeg. :lol:
Ik weet het niet beter, ik stel vast. Dat mag toch wel nog, vaststellen?

Er droog af gereden worden in LBL, 8 weken niet koersen, een topsalaris verdienen, veel gespin rond zijn nieuwe SL9, Bora dat maar al te graag uitpakt met non-events (cfr zijn al dan niet deelname aan RVV), wat een circus zeg.

Kan het niet eenvoudiger, gewoon met de pedalen? Waarom niet meedoen in de Dauphiné? Hij heeft 6 weken gerust na LBL. Niet genoeg?

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet beter, ik stel vast. Dat mag toch wel nog, vaststellen?

Er droog af gereden worden in LBL, 8 weken niet koersen, een topsalaris verdienen, veel gespin rond zijn nieuwe SL9, Bora dat maar al te graag uitpakt met non-events (cfr zijn al dan niet deelname aan RVV), wat een circus zeg. Kan het niet eenvoudiger, met de pedalen?
Zoals gezegd, hij heeft al geantwoord met de pedalen dit seizoen anders sta je in al die verschillende rankings in de top 4. Ik stel dit ook maar zelf vast

Ik mag toch ook vaststellen dat jij gewoon onzin uitkraamt (en dat deed je eerder ook al op in het voetbalforum)

Zoals gezegd, hij heeft al geantwoord met de pedalen dit seizoen anders sta je in al die verschillende rankings in de top 4. Ik stel dit ook maar zelf vast

Ik mag toch ook vaststellen dat jij gewoon onzin uitkraamt (en dat deed je eerder ook al op in het voetbalforum)
Ik kraam geen onzin uit. Maar bon, we zullen zien vanaf 4/7. Wait and see. Dus binnen een maand. Als hij tegen dan uitgerust is natuurlijk.

Dit voornamelijk en als het even kan een bergrit. Solo of sprint, dat maakt me niet uit, maar liefst als hij goed staat in de GC.
Dat zou een extra stapje zijn en kan vertrouwen geven.

Wie heeft dat de laatste jaren voor elkaar gekregen? Zelfs Vingegaard kan in een bergrit Pogacar niet verslaan, tenzij hij een inzinking krijgt.

Als klassement man een niet TT rit winnen als Pogacar meedoet is zo goed als onmogelijk toch als de voorbije jaren een indicatie zijn. Als je dat kan dan kan je ook de Tour winnen.

Wie heeft dat de laatste jaren voor elkaar gekregen? Zelfs Vingegaard kan in een bergrit Pogacar niet verslaan, tenzij hij een inzinking krijgt.

Als klassement man een niet TT rit winnen als Pogacar meedoet is zo goed als onmogelijk toch als de voorbije jaren een indicatie zijn. Als je dat kan dan kan je ook de Tour winnen.
I know :(. Tegen Vingegaard een sprint winnen na zo'n 10km klimmen zou ik al top vinden. Dat Pogacar daarvoor drie keer van fiets is moeten wisselen à la VDP in Roubaix en een hongerklopje kreeg, neem ik er graag bij. Of dat het de laatste bergrit is en Pogi al acht minuten voor staat op de rest en niet veel goesting meer heeft, omdat hij de Vuelta wil rijden.

Terug
Bovenaan