Hoe kan Remco het beter doen tegen Tadej, in de stijl van Roger (powered by ChatGPT):
Ik vind dat ook hier ChatGPT de mist in gaat, vijf vragen en Roger die maar één keer een pluim op z'n eigen hoed steekt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan Remco het beter doen tegen Tadej, in de stijl van Roger (powered by ChatGPT):
Zeer correct! Er is en blijft maar één Roger natuurlijk. Fakers worden er nog steeds uitgehaald!Ik vind dat ook hier ChatGPT de mist in gaat, vijf vragen en Roger die maar één keer een pluim op z'n eigen hoed steekt?
Ja maar, we móeten íets met AI doen!!!!Tenenkrullend hoe iedereen ChatGPT gebruikt als een alwetend orakel die op alle vragen een correct antwoord geef.
In plaatst van naar een taalmodel te luisteren, zou m'n beter wat tips aan het Orakel van Eeklo vragen, namelijk Roger.![]()

Ene Pogacar heeft Tre Valli Varesine gewonnen blijkbaar.

)
Die eerste 3 kan hij terloops nog wel eens meepakken, daar hoeft hij geen topvorm voor te hebbenBaskenland, Zwitserland en Romandië moet hij ook nog winnen hé.
Dit seizoen had je al een heel goeie Vdp nodig in MSR. Ik zie hem volgend seizoen iedereen wel uit de wielen kletsen op de Cipressa.

Lichtpuntje van het jaar: terughalen van Pogi onder impuls van Remco in de AGR. Hoop vooral dat Remco eens een winter kan doormaken zonder blessures en nog een stap kan zetten.
Afgaande op de analyse die die expert biomechanica van de UA maakte, zal Remco’s recuperatievermogen in lange etappekoersen mogelijk toch een probleem vormen in de toekomst, door die zenuwblessure met dat postbusje. Laten we hopen dat die er compleet naast zit
(in dat zelfde interview stond ook vermeldt dat ie sinds zijn vuelta winst bergop geen progressie heeft gemaakt qua waardes)
Voor de rest vrees ik dat Seixas in de toekomst een Jonas & Remco bergop zal overvleugelen.
Time will tell zekerLichtpuntje van het jaar: terughalen van Pogi onder impuls van Remco in de AGR.
Het is niet veel maar toch iets om aan op te trekken!
Pogacar kan volgend jaar toch wel wat gaan afvinken:
- Kan het record evenaren van 5x Tour
Her records staat nog altijd op 7. Dus hij heeft nog wel even te gaan.
Waarom zou dat een vrees moeten zijn? Vingegaard is tot nader order nog steeds de 2de beste klimmer ter wereld, met een stevige marge op de rest. Iemand die beter doet komt per definitie al enigszins in de buurt van Pogacar en gezien de huidige staat van de wielrennen zouden we dat moeten toejuichen.Voor de rest vrees ik dat Seixas in de toekomst een Jonas & Remco bergop zal overvleugelen.
Baskenland clashed met het Vlaamse voorjaar, ligt in de week tussen RvV & PR denk ik? Ik zie Pogacar geen 2 monumenten skippen om Baskenland te gaan rijden met alle respect, vooral ook omdat Pogacar volgens mij ook veel liever eendagskoersen rijdt.Die eerste 3 kan hij terloops nog wel eens meepakken, daar hoeft hij geen topvorm voor te hebben
Hij zal in MSR wel dezelfde tactiek proberen als vorig jaar. Hij moet natuurlijk wel terug goede metgezellen meekrijgen. Zoals de koers vorig jaar verliep, is het misschien toch iets om te proberen voor Remco.

Hij gaat ook niet echt wakker liggen van het Baskenland, Romandië, ... denk ik. Vraag blijft wel hoe hij het voorjaar de komende 2-3 jaar gaat blijven indelen. Dit jaar heeft hij alle monumenten gereden, dat gaat hij misschien niet ieder jaar doen. Vorig jaar heeft hij de RVV bijvoorbeeld ook geskipt. MSR blijft ongetwijfeld belangrijk, en hij heeft dit jaar ook de bevestiging gekregen dat hij P-R gewoon kan winnen.Baskenland clashed met het Vlaamse voorjaar, ligt in de week tussen RvV & PR denk ik? Ik zie Pogacar geen 2 monumenten skippen om Baskenland te gaan rijden met alle respect, vooral ook omdat Pogacar volgens mij ook veel liever eendagskoersen rijdt.
Romandië ligt op dat vlak ook op een vervelende plaats op de kalender want als je álles wil rijden van Strade over Tirreno/Nice, MSR, RvV, PR, Amstel, Luik én nog wat van het andere lekkers tussenin dan is 2 dagen na Luik nog effe een week gaan koersen in Zwitserland misschien wel net een klein beetje teveel van het goeie... aan de andere kant reed hij vorig jaar ook de Giro...
Over MSR trouwens: in theorie zou Remco dat moeten liggen. Cipressa & Poggio zijn met stijging percentages rond de 4% niet echt stijl te noemen dus aerodynamica speelt wel een belangrijke factor maar om die koers af te maken als Pogacar én van der Poel op de afspraak zijn? Als je trouwens ziet hoe lastig van der Poel het had om mee te zijn met al zijn explosiviteit dan weet ik niet of dat echt Remco zijn cup of tea is. Maar Ganna kwam natuurlijk evengoed maar op een handvol seconden boven... als die dat kan...
)
Toch niet, Armstrong is gestript van zijn zeges in de Tour.
Baskenland clashed met het Vlaamse voorjaar, ligt in de week tussen RvV & PR denk ik? Ik zie Pogacar geen 2 monumenten skippen om Baskenland te gaan rijden met alle respect, vooral ook omdat Pogacar volgens mij ook veel liever eendagskoersen rijdt.
Romandië ligt op dat vlak ook op een vervelende plaats op de kalender want als je álles wil rijden van Strade over Tirreno/Nice, MSR, RvV, PR, Amstel, Luik én nog wat van het andere lekkers tussenin dan is 2 dagen na Luik nog effe een week gaan koersen in Zwitserland misschien wel net een klein beetje teveel van het goeie... aan de andere kant reed hij vorig jaar ook de Giro...
Over MSR trouwens: in theorie zou Remco dat moeten liggen. Cipressa & Poggio zijn met stijging percentages rond de 4% niet echt stijl te noemen dus aerodynamica speelt wel een belangrijke factor maar om die koers af te maken als Pogacar én van der Poel op de afspraak zijn? Als je trouwens ziet hoe lastig van der Poel het had om mee te zijn met al zijn explosiviteit dan weet ik niet of dat echt Remco zijn cup of tea is. Maar Ganna kwam natuurlijk evengoed maar op een handvol seconden boven... als die dat kan...
Je kan de vraag ook omdraaien, waarom niet?Maar de vraag is vooral waarom zou Bora hem MSR laten rijden, voor wie en wat en waarom.
San Remo is voor bijna alle renners vrij gemakkelijk in te passen op de planning denk ik? Weinig directe conflicten op de kalender en cru gezegd ook een perfecte trainingskoers... kilometers malen en een half uur hard gaan. San Remo is geen koers waar je slechter uit komt in principe. In combinatie met Tirreno of Nice hoeft dat ook niet per sé veel gereis te zijn voor maar 1 koersdag...