Algemeen Wielernieuws

Ik vind dat ze de laatste 30km van elke klassieker op een tijdritfiets moeten afwerken. Ik ga dat eens in de ideeënbox van de UCI deponeren.

Denk Pogacar weg en Evenepoel toch gewoon dik in orde. Op weg naar 2e zilver na 2x goud in het TTen. Goeie 2 weekse.

Jep, Remco toch supersterk. Copy paste van wk eigelijk.
Schrijf maar op voor volgende zaterdag in lombardia ook, wordt weer copy paste..
Al gaat Pogi daar wss wachten tot 40km vd meet :D

Scaroni toch ook een ferme wedstrijd/seizoen.

Seixas wat een fenomeen. Die mag zoals Slackmans aanhaalde in het rijtje van Pogacar/Evenepoel qua talent op 18/19 jarige leeftijd.

Gelukkig trouwens dat Evenepoel hier meedoet of Pogacar kon nog een koffiepauze houden

Frankrijk en Italie met 3 man in de top 11. Komt Italie er weer wat door? Was een tijd dat ze op dit soort parcours een podiumpje zouden pakken.

Vervaeke uitgereden straf na in de vroege vlucht te zijn meegegaan en zijn deel van het werk te hebben gedaan.

Evenepoel toch ook dik in orde, als je dat verschil met de derde nog ziet.
En ok, Seixas is een monstertalent, maar ik hoop dat er wat een goede kop op staat want gaat wrschnlk hoge verwachtingen hebben bij de Fransen.

Binnenkort verschijnen enkele nieuwe afleveringen in de populaire stripreeks Kuifje:

1. Kuifje op de Koppenberg
  2. Kuifje in Kigali
  3. Kuifje in de Ardèche

Pogacar zijn gespeeld-naïeve act "goh, was ik écht dominant/beter dan de rest vandaag?" begint hoe langer hoe tenenkrullender /ongeloofwaardiger /onuitstaanbaarder te worden.
Het is wachten op een overwinning met minuten voorsprong waarvan hij gaat zeggen dat "de benen slecht waren"
:rolleyes: :sarcastic::sarcastic:

Terug
Bovenaan