Algemeen Wielernieuws

We moeten niet flauw doen en als het een landgenoot is die zo'n solo uit de mouwen schud het minder erg is omdat er dan aan de meet een "beloning" volgt.

Maar dat wil niet zeggen dat het dan plots een attractieve koers geweest is.
Liever een 1 v 1 tot bijna aan de meet waarbij de (Belgische) publiekslieveling verliest, dan waarbij er gewonnen wordt na een solo van 50+ km.

"Ik had hem kunnen volgen" van Remco vorige week mag ook wel naar de prullenmand worden verwezen.

Indrukwekkend van Pogacar, maar saai om naar te kijken.

Liever een 1 v 1 tot bijna aan de meet waarbij de (Belgische) publiekslieveling verliest, dan waarbij er gewonnen wordt na een solo van 50+ km.

"Ik had hem kunnen volgen" van Remco vorige week mag ook wel naar de prullenmand worden verwezen.

Indrukwekkend van Pogacar, maar saai om naar te kijken.

Volgen op Mt Kigali geloof ik wel als Ayuso en Del Toro daarna er nog bij kunnen zijn dan kan Evenepoel dat ook. Er volgden dan nog 6 rondes natuurlijk waarin Pogacar genoeg tijd en mogelijkheden had om Evenepoel er ergens af te gooien.

Kan deze keer toch zijn dat hij zich misrekend heeft.

Veel vlakke stukken er tussen ook vandaag Evenepoel is daarop toch een heel klein beetje sterker als die dan nog wat goeie metgezellen meekrijgt.

In het huidige klimaat waar quasi elke wedstrijd door Tadej of MVDP gewonnen wordt, wil ik daar occasioneel wel eens doorheen bijten. :lol:

het zotte is ook dat die 3e met 4 fransen die zitten te boren ook gewoon een pak tijd verliezen op pogi..

Waar is Vingegaard? Reed die niet mee vandaag? (Ik ben pas terug thuis van een loopje en ik zie Pogi alweer solo rondrijden)

als 1 vd eersten gelost.
Ik heb dus niks gemist. Vingegaard als figurant, Remco bergop net als op het WK de mindere van Pogi (maar best of the rest).
En Pogi meteen op de eerste puist er al van door. Ik heb den TV alweer afgezet.

Terug
Bovenaan