Algemeen Wielernieuws

Als we terug een sprint of 'Vlaams' EK krijgen hoeft dat geen probleem te zijn maar zo'n parcours in dit slot is gebrekkige planning idd.

Ben akkoord over Van Gils trouwens hoor, vaak nogal laconiek/veel noten op de zang maar eerlijk gezegd zelden of nooit de prestaties dit dat gedrag (half) zouden rechtvaardigen.

Het is in Slovenië volgend jaar dus die zullen wel gewoon een parcours maken voor Pogacar, met andere woorden niet voor sprinters vrees ik.

Ongelooflijk.
Evenepoel zo vlot mee, en dan ineens zo opblazen. Ik vraag mij echt af hoeveel wattage die Pogacar trapt, dat moet gewoon buitenaards zijn.

Ayuso er nu ook terug bij.

Ik vraag me altijd af of de Belgen ook zo aan het klagen waren in de jaren 70 toen Merckx altijd op een hoopje reed.

ja, tenzij je fan was van Merckx natuurlijk

Niet vergeten de meeste concurrenten van Merckx waren andere Belgen die hadden allemaal hun eigen fanbasis dus er is in Belgische livings ook behoorlijk wat gevloekt geweest op Merckx in die jaren

Ik vraag me altijd af of de Belgen ook zo aan het klagen waren in de jaren 70 toen Merckx altijd alles op een hoopje reed.

Ik klaag ook zo als Remco een 50km solo doet. Dat is gewoon saai, Pogacar doet er al lang een schepje bovenop. Slecht argument dus. Simpelweg geen fan van het modern wielrennen en ik snap niet waarom iedereen (of ja de pers vooral) doet alsof ze daar zo wild van zijn. Valverde tijdperk was misschien de andere kant van het spectrum, maar dit is niet beter.

We zijn wel echt getuige van iets fenomenaal, ook al is 't echt niet leuk als Belg verdorie.

heeft bij mij niets met "als Belg" te maken. Het is gewoon telkens 1 man tegen de rest. Gewoon saai om naar te kijken want er is nooit strijd om de overwinning. En je weet al waar hij gaat aanvallen ook.

We moeten niet flauw doen en als het een landgenoot is die zo'n solo uit de mouwen schud het minder erg is omdat er dan aan de meet een "beloning" volgt.

Maar dat wil niet zeggen dat het dan plots een attractieve koers geweest is.

Terug
Bovenaan