Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wacht toch ook op het moment tot hij toch eens minder is.Ik kan fout zijn (waarschijnlijk), maar Pogacar geeft me een iets mindere indruk.
Wel jammer dat er geen oortjes zijn anders laat Vervaeke zich nu uitzakken
Wat een koers weer. Alweer vanaf 100km van de meet volop koers.
Ok, ma als er sws op 70km iemand solo is hebt ge gewoon 30km koers gehad hé.
Goh... uiteindelijk breekt Remco hier zélf ook al heel vroeg de koers open. Het is gewoon slim koersen van hem, want hier nu al een solo proberen beginnen van 90 km ... dat blijft niet lukken hoor. Hij ziet ook dat Remco zeer gretig is en dit graag wilt, Tadej kan best zoveel mogelijk daar van proberen profiteren.Pogacar die "gewoon" volgt. Niet van zijn gewoonte als ie echt goed is
Van Gils wel gewoon weer zeer teleurstellend. Ok, heel wat pech gekend dit jaar, ma al bij al gewoon een slecht seizoen als ge dat vergelijkt met vorig jaar.
Blijft toch een raar koerske, er zakken hier nog gasten door waarvan ik zou denken dat ze beter moeten kunnen. Skjellmose acteert bv ook maar bleekjes, feit dat die niet mee was met de eerste 7-8 daarnet zegt veel.Van Gils wel gewoon weer zeer teleurstellend. Ok, heel wat pech gekend dit jaar, ma al bij al gewoon een slecht seizoen als ge dat vergelijkt met vorig jaar.
En Evenepoel heeft naast 3 Belgen ook nog Svrcek mee![]()
Blijft toch een raar koerske, er zakken hier nog gasten door waarvan ik zou denken dat ze beter moeten kunnen. Skjellmose acteert bv ook maar bleekjes, feit dat die niet mee was met de eerste 7-8 daarnet zegt veel.
Doodjammer wel dat Healy en Pidcock er hier niet bij zijn... dit is toch een heel mooi parcours voor die gasten? Toont aan dat zo'n EK dan toch ook weer maar juist dat is...
Blijft toch een raar koerske, er zakken hier nog gasten door waarvan ik zou denken dat ze beter moeten kunnen. Skjellmose acteert bv ook maar bleekjes, feit dat die niet mee was met de eerste 7-8 daarnet zegt veel.
Doodjammer wel dat Healy en Pidcock er hier niet bij zijn... dit is toch een heel mooi parcours voor die gasten? Toont aan dat zo'n WK dan toch ook weer maar juist dat is... een koers als een ander.
Als we terug een sprint of 'Vlaams' EK krijgen hoeft dat geen probleem te zijn maar zo'n parcours in dit slot is gebrekkige planning idd.Ja, ok maar Van Gils heeft zich hier speciaal op voorbereid (die woont daar), dan is dit dramatisch natuurlijk, net zoals zijn heel seizoen buiten zijn eerste koersen. Orakels als Bakelants, Dirk De Wolf, De Cauwer, etc. hadden nochtans voorspeld dat die nog enorme stappen ging maken want Red Bull was zoveel beter dan Lotto natuurlijk.
Een EK is maar een EK natuurlijk, is altijd al zo geweest dat niet iedereen dit even serieus neemt, zeker zo een week na een WK. Pidcock vindt bijvoorbeeld blijkbaar Emilia belangrijker. GB staat hier ook gewoon niet aan de start, en ik denk vorige jaren ook niet. Doen enkel wat moeite voor Tarling (ma Ineos sponsort dat dan). Ik snap ook echt niet waarom ze dat op deze datum hebben gezet en niet in Augustus ergens. Volgend jaar blijkbaar weeral zo.