Reverz
Well-known member
Stoppen in 2030... aan de manier waarop hij nu rond rijdt heeft hij tegen dan 8 of 9 Tours incl. Cavendish zijn record verpulverd + 20 monumenten ofzo oh en all the while €40M geshipt. Ge zou voor minder met een kokosnoot onder ne palmboom gaan liggen...Zolang zijn honger er nog is, om die leemte op te vullen, bedoelde ik.
Stoppen op zijn dertig of in 2030. Man, dat is snel hoor.
Hopelijk is er iemand, die daar de helft van is en ons mee kan amuseren.

Als hij echt 100% zijn goesting kon doen weet ik niet of hij de Tour zou blijven rijden. De druk en heel het circus errond, waar hij (net als bv Roglic & vdP) gewoon de pest aan het heeft, is toch allemaal veel minder bij eendagswedstrijden. Als hij zonder druk gewoon een beetje met de fiets zou kunnen rijden, dan rijdt hij als hij 40 is gewoon nog vermoed ik. Maar je tekent nu eenmaal geen contract van €6/M om dan tegen je sponsors te zeggen dat je geen zin hebt om te starten in de koers die goed is voor 80% van de ROI van het hele seizoen.
Laatst bewerkt:
). Dat verbleekt bij wat de wereldtoppers daar hebben maar €8/m is wel zéér ver boven bv het gemiddelde loon in de Premier League.
€1M/jaar gaat hij die laatste jaren volgens mij toch zeker wel gehad hebben. En ook de jaren voordien reed die al niet rond voor €200k/jaar ofzo. Wees gerust, Boonen heeft over zijn carriere gé-makkelijk 8 cijfers verdient. Als die niet binnen is zal het niet aan de inkomsten liggen.