Algemeen Wielernieuws

Als je meerijd en je wordt er af gereden ziet het er lullig uit. Maar als je niet meewerkt en er niet af gereden wordt ziet het er ook maar lullig uit.

Is nooit echt in aanmerking gekomen voor een klassieker of een tourrit te winnen.

Relevantie?

Daarbij was hij niet veraf van winst in de Omloop ooit. Ook in de Amstel en Strade kwam hij ooit eens relatief dichtbij

Vergeet ook niet dat hij al eens ei zo na Belgisch kampioen was.

was het een beetje geaccidenteerd parcours vandaag? (zet net tv op :shutup:)

edit: Remco had er precies dik de pest in, ik verwacht een sneertje richting jasper

Relevantie?

Daarbij was hij niet veraf van winst in de Omloop ooit. Ook in de Amstel en Strade kwam hij ooit eens relatief dichtbij

Vergeet ook niet dat hij al eens ei zo na Belgisch kampioen was.
Relatief is idd goed gekozen ;-). En relevantie is dat hij nooit in de “buurt” kwam en dus voor mij niet ontbreekt.

En Belgisch kampioen is niet meteen een klassieker of tourrit. Wel een mooie zege en aanvulling van zijn palmares

Relatief is idd goed gekozen ;-). En relevantie is dat hij nooit in de “buurt” kwam en dus voor mij niet ontbreekt.

En Belgisch kampioen is niet meteen een klassieker of tourrit. Wel een mooie zege en aanvulling van zijn palmares

Geen idee waarom ge zo "negatief" zit te reageren.

Waar is de tijd naartoe dat Wellens zogezegd niet kon presteren bij warm weer en daarom geen kans maakte in de Tour! Heeeerlijke overwinning

Mooie en verdiende winnaar. De slimste en gewoon zeer sterk gereden.

Remco beleeft hier wel niet de beste dag. Is serieus pissed.
Het is ook niet zo gek dat Phillipsen niet direct vol mee draait. Het is nog bijna een uur en je zit met Remco mee.
Jij als “sprinter” tegenover een man die olympisch kampioen, wereldkampioen, meermaals monumentenwinnaar en podium GT is. Chapeau daarvoor en Remco moet ook dat deel van het verhaal begrijpen.
En ik zet speciaal sprinter tussenaanhalingstekens, want het moge duidelijk zijn dat hij echt wel meer is dan een sprinter.

Remcotje had er weeral dik de pest in precies. Voor iemand met dat palmares incl. kast met quasi elke kampioenentrui die hij mogelijks kan winnen kan hij toch enorm klein zijn in het verlies... het is maar een Belgisch kampioenschap hoor.

Carrierehoogtepunt als je Preben Van Hecke heet, een voetnoot voor Evenepoel. Zeker als je al zo'n truitje hebt toch. :sarcastic:
Ik ben benieuwd hoe die Belgische trui er gaat uitzien bij UAE.
Er mag niet gemorreld worden aan de Belgische driekleur, ik denk dat dat ergens in de regelementen van KBWB staat... het zou dus een klassieke 3 kleur moeten worden.

Wel met een kanttekening. Hij is reeds enkele jaren prof geweest maar hij vond / kreeg geen nieuw contract voor 2025. Een pannenkoek is hij dus niet.
Hij is ook nog altijd maar 26 jaar dus ik verwacht dat dit hem weer in de kijker zet en hij volgend jaar terug ergens kan tekenen als profrenner.

Waar is de tijd naartoe dat Wellens zogezegd niet kon presteren bij warm weer en daarom geen kans maakte in de Tour! Heeeerlijke overwinning
Hij heeft recent hoogtestage gedaan in Spanje. Hij zei in een interview voor de start: Man het is hier vandaag koud. :laugh:

Mooie en verdiende winnaar. De slimste en gewoon zeer sterk gereden.

Remco beleeft hier wel niet de beste dag. Is serieus pissed.
Het is ook niet zo gek dat Phillipsen niet direct vol mee draait. Het is nog bijna een uur en je zit met Remco mee.
Jij als “sprinter” tegenover een man die olympisch kampioen, wereldkampioen, meermaals monumentenwinnaar en podium GT is. Chapeau daarvoor en Remco moet ook dat deel van het verhaal begrijpen.
En ik zet speciaal sprinter tussenaanhalingstekens, want het moge duidelijk zijn dat hij echt wel meer is dan een sprinter.
Niemand die zegt dat ie meteen vol moet meedraaien maar “gewoon” paar keer kop pakken en goodwill tonen lijkt me niets onoverkomelijk.

Maar laat me duidelijk zijn. Wellens een mooie en verdiende winnaar (indien ik te negatief overkwam)

Niemand die zegt dat ie meteen vol moet meedraaien maar “gewoon” paar keer kop pakken en goodwill tonen lijkt me niets onoverkomelijk.

Maar laat me duidelijk zijn. Wellens een mooie en verdiende winnaar (indien ik te negatief overkwam)

Je moet ook kunnen en een beetje ook uw plaats kennen natuurlijk.
Remco heeft de hele tijd zijn vorm tentoongespreid, en voor alle duidelijkheid pak eens de kop, makkelijk gezegd.
Phillipsen is een geweldige renner, maar Remco is toch wel nog van een heel ander niveau in dit werk. En dat toont hij ook gewoon heel de dag.

Gewoon doodzonde dat Remco dit zo oppakt en zich opnieuw weer zo laat kennen. Nergens voor nodig als je heel de dag deze koers hebt gereden en zijn palmares hebt.

Eerder een prof die geen ploeg meer vond aangezien hij vertoeft heeft bij Lotto en Q36.5.

Wel leuk zo'n uitslagen.

Wel met een kanttekening. Hij is reeds enkele jaren prof geweest maar hij vond / kreeg geen nieuw contract voor 2025. Een pannenkoek is hij dus niet.
Hij is ook nog altijd maar 26 jaar dus ik verwacht dat dit hem weer in de kijker zet en hij volgend jaar terug ergens kan tekenen als profrenner.
Dus het is een amateur ;)

Toch maar vreemde koers daar blijkbaar in Italie. Niet enkel wint een amateur maar die had ook nog een ploegmaat bij en ook in die groep zat een renner van SQS. Maar dan wel van het Devo team. Italie heeft toch echt bloedarmoede qua goeie renners. Als je dat vergelijkt met 15-20 jaar geleden wat die toen allemaal hadden.

Terug
Bovenaan