Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bang. Dat palmares blijft maar aandikken.

Hij gaat op het einde van zijn trainerscarrière op deze manier meer verdienen dan hij ooit verdiend heeft als veldrijder.Hoeveel medailles heeft de bondscoach nu? 100?

In de tijd van Roger reden ze ook zonder powermeter!

Benieuwd of Tarling volgend seizoen die extra stap wél kan zetten.
Was niet zo kritisch bedoeld hoor. Kwam al meteen op jonge leeftijd op een zeer hoog niveau piepen. De verwachting van velen is toch dat hij vroeg of laat Remco écht het vuur aan de schenen gaat leggen, en dat dat ook geen jaren meer gaat duren. Dit jaar dus nog niet. Wie weet volgend jaar...
Procyclingsstats dissagrees. Hij is nu de 10e Belg op de all time ranking. Nr 9 staat heel dichtbij maar een Van Looy en de Roger bv hebben echt wel nog een dikker palmares. Als hij op dit tempo blijft verder gaan zie ik hem wel nog op plaats 2 van de Belgen en top 5 algemeen te komen.Hij was er klaar voor en hij doet het weeral eens de aerokogel van Schepdaal. Een fenomeen en nu al de beste Belgische renner na Eddy Merckx. Zijn zegegebaar aan de finish zou blijkbaar met ene VDP tijdens 1 van de trainingsritjes in Spanje zijn afgesproken..
Interessante vraag gehad daarnet: Stel dat Remco en het WK weg en Lombardije nog zou winnen, wie is dan de man van het seizoen? 2 x os en 2 x wk in hetzelfde jaar zou eeuwen kunnen duren tegen dat iemand dat nog eens verwezenlijkt. Pogacar zijn Giro, Tour, Luik, etc is ook sowieso fenomenaal. Benieuwd naar jullie visie![]()
Procyclingsstats dissagrees. Hij is nu de 10e Belg op de all time ranking. Nr 9 staat heel dichtbij maar een Van Looy en de Roger bv hebben echt wel nog een dikker palmares. Als hij op dit tempo blijft verder gaan zie ik hem wel nog op plaats 2 van de Belgen en top 5 algemeen te komen.
Pogi staat al op nummer 19 op die ranking met al bijna 2/3 van de punten van de nummer 2. Die gaat zonder ongelukken zeker nog een heel eind stijgen (en terecht). Om den echte Eddy te overtreffen gaat hij toch nog enkele vinkjes moeten bijzetten. Nog enkele monumenten extra samen met 1 of meerdere WK truien en elke GT winnen om te beginnen. Roubaix winnen is geen must, hoewel als hij echt wil zie ik hem daar wel toe in staat.Andere tijden...
Veel minder concurrentie toen dan nu...
ik toch al enkele renners boven enkele van die wielerlegendes. Als pogi nog enkele jaren zo kan verder doen zet ik hem zelf boven Eddy
Persoonlijke mening natuurlijk
Pogi staat al op nummer 19 op die ranking met al bijna 2/3 van de punten van de nummer 2. Die gaat zonder ongelukken zeker nog een heel eind stijgen (en terecht). Om den echte Eddy te overtreffen gaat hij toch nog enkele vinkjes moeten bijzetten. Nog enkele monumenten extra samen met 1 of meerdere WK truien en elke GT winnen om te beginnen. Roubaix winnen is geen must, hoewel als hij echt wil zie ik hem daar wel toe in staat.
Hoeveel procent van alle wedstrijden dit seizoen hebben VDP, Pogacar en Remco eigenlijk gewonnen?Conclusie is wel dat alle grote wedstrijd overwinningen dit seizoen in een heel select clubje te vinden zijn. Ook dat is wel straf.
Als je kijkt naar alle wedstijden dan gaat dat goed meevallen, VDP heeft heel weinig gekoerst, Pogacar heeft door de combi Giro - Tour veel wedstrijddagen maar niet echt heel veel wedstrijden en Remco is 2 maand out geweest. Als je kijkt naar de GT - monumenten - OS en WK denk ik enkel Milaan - San Remo en Vuelta niet door die drie.Hoeveel procent van alle wedstrijden dit seizoen hebben VDP, Pogacar en Remco eigenlijk gewonnen?