Algemeen Wielernieuws

Die gast van de Uci raapte een stukje op, 9 vd 10 een stuk van zijn chain catcher, hopelijk mist hij em straks niet...

Dus toch gewoon weer tussen de 3 beste van de OS en vorig WK. Decompressie niks van.

6"70 op Ganna en 12" op Tarling. Knap na dat akkefietje aan de start.

ai Kung die beklimming was dus echt zijn ding niet 40" verloren op Vine. Geen podium dus op zijn thuis WK.

Ook Tarling veel tijd verloren op die helling.

Benieuwd of hij dat nu weer kan goedmaken in dat laatste vlakke stuk.

Roglic had ik beter verwacht op de beklimming. Hij heeft echt slechte benen.

Vine is die beklimming echt wel op gevlogen.
Vine straks nog op het podium?

En hallo Ganna? Was hij niet vermoeid? :tongue: Dat noemen ze de druk laag houden en gewoon knallen!

Moeilijk aan T3 zelfde tijd als Affini. Vine vooral tijd gepakt op die beklimming op het vlakke toch een paar sneller onderweg.

Ok blijkbaar gevallen volgens Renaat.
Ik wilde het net posten. Hij is precies gewoon gevallen. Klote als hij daardoor mogelijks het podium zou missen.

Ze hebben Vine toch ook niet getoond aan tussenpunt 3? Toch ook maar raar als je daar de beste tijd neerzet. (of ik heb het gemist)

Ze hebben Vine toch ook niet getoond aan tussenpunt 3? Toch ook maar raar als je daar de beste tijd neerzet. (of ik heb het gemist)

Nee hebben niet getoond. Geen idee of die val ervoor of erna was. Als hij gevallen is voor T3 dan is dat wel straf dat hij daar nog die toptijd had.

Terug
Bovenaan