Algemeen Wielernieuws

Ziet er naar uit dat Jarno Widar zijn reeks niet zal voort zetten. Hij lijkt een slechte dag te hebben in Avenir en zal ver wegzakken in het klassement. Niet onlogisch, ook in het verleden konden renners die al top waren in de Giro of Aosta hun vorm niet vasthouden tot in de Toekomstronde. Niet slecht op zich, voetjes op de grond en wat minder aandacht. Laat die rustig verder groeien zonder dat mensen beginnen over "de nieuwe Pogacar" zonder reden.
Pablo Torres zakt ook van 1 naar 5 :wtf: Wtf is dat allemaal. In een rit die bij de profs voor geen enkel tijdverschil zou zorgen.

Pablo Torres zakt ook van 1 naar 5 :wtf: Wtf is dat allemaal. In een rit die bij de profs voor geen enkel tijdverschil zou zorgen.

Chaos vanaf het begin, teamgenoten niet sterk genoeg. Torres zelf was wel in orde maar keek enkel naar Widar, wanneer hij door had dat Widar gewoon een slechte dag had was het te laat. En na die klim van een minuut naar 4 minuten verlies gegaan. Torres voor mij nog altijd de sterkste bergop daar. Maar moeilijk te zeggen, beetje een vreemde editie.

Ivm de rit van gisteren. Ongelofelijk wat een waardes die gasten trappen. Ook Widar zat boven de 6w/kg.

Torres’ performance was exceptional for an 18-year-old, as he did 6.29 ᵉW/Kg for 31:24 min to take the leader’s jersey, which is equivalent to 6.55 ᵉW/Kg at sea level. Torres is a first year u23 rider who was born in November and therefore is almost the same age as the oldest junior riders

Ivm de rit van gisteren. Ongelofelijk wat een waardes die gasten trappen. Ook Widar zat boven de 6w/kg.
Widar weegt wel met moeite 50kg :P
Maar hoe dan ook is dat voor een kerel van 18 echt super crazy.
Pakken ook de KOM met marge tegen volwaardig profs. Als die mannen nog wat kunnen groeien zijn dat de fenomen van morgen!
Ik zou mij als Remco zijnde al wat zorgen beginnen maken met een Widar die komende is :P

Widar weegt wel met moeite 50kg :p
Maar hoe dan ook is dat voor een kerel van 18 echt super crazy.
Pakken ook de KOM met marge tegen volwaardig profs. Als die mannen nog wat kunnen groeien zijn dat de fenomen van morgen!
Ik zou mij als Remco zijnde al wat zorgen beginnen maken met een Widar die komende is :p

Hij weegt 54-55kilo.

En Widar komt totaal niet in de buurt van Remco.

Dat is wel extreem. Dat ze die mixed-relay links laten liggen ok maar het ganse EK. Geen juniors, geen beloften, geen vrouwen niks. Geen tijdritten geen wegritten. Hebben met Tarling toch een titel verdediger in de rangen. En ver is het niet.

Ik zou mij als Remco zijnde al wat zorgen beginnen maken met een Widar die komende is :p
Dat hebben ze al vaak gezegd in het verleden.. Bv. Uytdebroeks ging zeer snel voorbij Remco gaan qua niveau op rondegebied.. Dat is nog altijd niet gebeurd.. en ik zie dat ook niet direct meer gebeuren.

Torres gaat alles goedmaken vandaag!!

Echt wel gene gewone.

Dat is wel extreem. Dat ze die mixed-relay links laten liggen ok maar het ganse EK. Geen juniors, geen beloften, geen vrouwen niks. Geen tijdritten geen wegritten. Hebben met Tarling toch een titel verdediger in de rangen. En ver is het niet.

Die deden de 2 jaren voor Tarling ook al niet mee hé, geen nieuw gegeven. Vorig jaar speciaal mee gedaan voor Tarling eigenlijk.

Zelden (nooit?) gezien wat die Pablo Torres in Avenir aan het doen is. Heel raar hoe die eigenlijk slechts een bovengemiddelde junior was, maar dit jaar zo ontzettend sterk is. UAE zeker?

Zelden (nooit?) gezien wat die Pablo Torres in Avenir aan het doen is. Heel raar hoe die eigenlijk slechts een bovengemiddelde junior was, maar dit jaar zo ontzettend sterk is. UAE zeker?
Beetje zoals Tadej zeker? Ik meen dat die ook niet zo fantastisch was tot 2018
Ik volg de jeugd niet zo bijzonder goed.

Beetje zoals Tadej zeker? Ik meen dat die ook niet zo fantastisch was tot 2018
Ik volg de jeugd niet zo bijzonder goed.

Goh dat zegt iedereen, en Pogacar was niet dominant in de juniorencategorie, maar die won wel gewoon de zwaarste UCI rittenkoers toen (Lunigiana). Die heeft nadien inderdaad ook zotte stappen gemaakt (zeker als ge ziet waar die nu staat natuurlijk), maar Torres was iemand die vooral op nationaal niveau reed bij de junioren, in UCI koersen toonde hij eigenlijk vrij weinig. Zorgt er ook wel voor dat ik niet weet wat daar de reden voor was, misschien trainde die nog gewoon niet zoals anderen natuurlijk, was zijn hoofd nog niet vol op het wielrennen, etc.

Blackmore houdt het met 11 seconden :laugh:
Ma echt waar, die Torres, dat is niet normaal. De stappen dat die de laatste maanden heeft gezet zijn gewoon gek.
Da's toch ook wel zuur voor Torres dan. Zonde dat die zich gisteren dan zo laten ringeloren heeft.

't Schijnt dat die drie minuten rapper reed dan Froome in der tijd? :laugh: :wtf:

Da's toch ook wel zuur voor Torres dan. Zonde dat die zich gisteren dan zo laten ringeloren heeft.
Ja, jeugdzonde, blind gestaard op Widar die blijkbaar maagklachten heeft. Torres was anders de jongste winnaar ooit geworden, en het zal niet makkelijk geweest zijn om dat record te breken in de toekomst want jongen is van november :biglaugh:

Terug
Bovenaan