Algemeen Wielernieuws

Hirschi man.
Toch de man die na zijn legendary seizoen een dipje kende, maar nu toch wel bevestigt dat hij geen pannenkoek is.

Ook wel bizar dat de Julian hier zo kort na zijn afscheid bij QS toch nog zo een koers weet te rijden. Het lijkt bijna of die last van zijn schouders zijn benen bevrijd hebben.

Laatst bewerkt:
Hirschi man.
Toch de man die na zijn legendary seizoen een dipje kende, maar nu toch wel bevestigd dat hij geen pannenkoek is.
Hirschi reed vorig jaar ook al een fantastisch (na)jaar, op de pcs ranking van de voorbije 12 maanden staat hij gewoon 3e naar Pogacar en Evenepoel.

Vooral benieuwd of hij dat niveau kan aanhouden als hij voor Tudor kiest. Zo'n stap terug qua ploeg wreekt zich meestal wel.

2 mannen die allebei nog wel eens een overwinning konden gebruiken. Maar het is goed om hen allebei nog eens vol in de spits te zien.

En heel mooi van Van Eetvelt na die pech eerder dit jaar.

Amai nu pas de beelden gezien. Weeral straffe kost en niet eens meer verrassend natuurlijk dit soort aankomsten zijn helemaal zijn ding.

Las vandaag ook dat Evenepoel het EK TT gaat rijden. WKs staan er ook nog op maar dat wisten wel al en ook Lombardije dat was nog wat twijfelachtig dacht ik maar nu toch gewoon op het programma.

Roglic gaat dan weer de Vuelta rijden. Gevallen in de Tour dan kan je hem al opschrijven zeker voor de eindwinst. Toch wel een kerel hoe vaak die al terug is gekomen.

Vuelta startlijst ziet er heel leuk uit vind ik!
Heel wat goeie klassementsmannen, geen Pog/Vinge, wat leuke youngsters en veel renners die iets leuk kunnen doen in een vlucht en daar waarschijnlijk ook wel de ruimte voor gaan krijgen.

Ik had helemaal niet door dat het EK dit jaar in Vlaanderen was :tongue:
Remco dan voor de TT. Ik vermoed dat de wegrit dan wel vrij vlak zal zijn? Voor Philipsen of Merlier?

Vuelta kan wel leuk worden. Ook voor de Belgen. Van Aert en Van Eetvelt kunnen toch wel wat laten zien. Benieuwd of Cian en Teuns ook opnieuw terug opstaan. Laatste GT van De Gendt zeker?

2 op 2 voor België in Polen. Na Nys gisteren, nu Wellens in de tijdrit. Houdt Vingegaard achter zich. Benelux Tour komt eraan dus Wellens natuurlijk stilaan weer in topvorm, en van dit rondje ligt hem ook al heel zijn carrière.

Straf tijdrit ging toch wat bergop. Vingegaard gisteren 4e en nu 2e. Niet te verklaren dat hij dan in San Sebastian totaal niet kan meedoen.

Straf tijdrit ging toch wat bergop. Vingegaard gisteren 4e en nu 2e. Niet te verklaren dat hij dan in San Sebastian totaal niet kan meedoen.
Lijkt me gewoon heel duidelijk dat de andere manier van koersen in een eendagswedstrijd hem niet ligt.
Het ligt echt niet aan dat hij niet hard met de fiets kan rijden, maar gewoon de algemene flow van een etappekoers en eendagswedstrijd die anders is.
Als ik hem was zou ik wel blijven proberen en verbeteren, maar op een gegeven moment focus je u misschien beter in wat u wel ligt dan te blijven proberen.

Lijkt me gewoon heel duidelijk dat de andere manier van koersen in een eendagswedstrijd hem niet ligt.
Het ligt echt niet aan dat hij niet hard met de fiets kan rijden, maar gewoon de algemene flow van een etappekoers en eendagswedstrijd die anders is.
Als ik hem was zou ik wel blijven proberen en verbeteren, maar op een gegeven moment focus je u misschien beter in wat u wel ligt dan te blijven proberen.
Ik vind dat toch zeer bizar eigenlijk.

Als VLAB daar het tempo bepaalt in functie van Vingegaard, dan moet die toch altijd op z'n minst de finale kunnen rijden? Je gaat me toch niet vertellen dat die niet mee zou kunnen met figuren als Hirschi/Alaphilippe die nu het mooie weer hebben gemaakt.

2 op 2 voor België in Polen. Na Nys gisteren, nu Wellens in de tijdrit. Houdt Vingegaard achter zich. Benelux Tour komt eraan dus Wellens natuurlijk stilaan weer in topvorm, en van dit rondje ligt hem ook al heel zijn carrière.
UAE en tijdritten is toch een apart gegeven dit seizoen.

Terug
Bovenaan