Remco heeft al bijna alles gewonnen wat er te winnen valt, valt nog te zien of Pogiboy ooit de kans krijgt om de OS ook af te vinken .. binnen 4 jaar zal ie bijna 30 zijn.
Zal toch wel effe pikken bij de Sloveen.. ma bon als ie binnen maand of 2 de rainbow om zijn schouders legt, ook wel rap vergeten natuurlijk
Bij Pogacar valt het nog mee denk ik.
Binnen 4 jaar kan die nog wel iets forceren misschien. Het zal eerder pieken voor WVA en MVDP, dit was waarschijnlijk echt wel hun laatste kans om olympisch kampioen te worden.
WVA die weer naast een grote koers waar hij kopman was vist.
Perspectief is koersen afvinken waar je amper de kans voor krijgt, Pogi zijn carriere gaat absoluut niet vallen of staan met een OS titel, maar ergens toch wel een dik gemiste kans voor de Sloveen als ie binnen een aantal jaren een shitload aan records van de tabellen heeft geveegd !
Sinds de eeuwwisseling heeft de olympische wegrit aan aanzien gewonnen. Maar laat ons ook niet vergeten dat dit de koers was die Uran verkocht aan Vino.
En binnen 4 jaar kan Pogacar er in LA gewoon staan.
Hoeveel volk kan er zeggen dat ie en een Klassieker, en een Monument, en Kampioen van zijn land (Road & ITT), en Europees kampioen (ITT) (bestaat nog nie lang ma bon), en Wereldkampioen (Road & ITT), en Olympisch kampioen (Road & ITT) en een grote ronde heeft gewonnen, niemand zelf Merckx niet..
Je vergeet dat Pogacar gewoon ervoor gekozen heeft om niet deel te nemen aan het Sloveense kampioenschap? Vorig jaar werd hij vlot daar kampioen in de TT als de wegrit. En won hij 2 monumenten.
Laat ons ook niet suf doen eh. 6 jaar geleden boeide het tijdrijden niemand. Nu als we een topper hebben is het ineens een argument in lijstjes van zotte prestaties.
Als je WK ITT kan worden dan is EK ITT en BK ITT zo moeilijk natuurlijk niet.
Het is uniek dat je in beide disciplines kan winnen, nog niet gezien en dat is prachtig om zien.
Maar het blijft wel in een speciale koers en in een discipline waar niet iedereen even veel waarde aan hecht.
Buiten een Roubaix, zie ik Remco wel alles afvinken van ééndagswerk tbh, rondewerk is een ander paar mouwen natuurlijk.
Ik wil het hem eerst nog wel zien doen.
Ik sluit het niet uit, maar pakweg een RVV is een heel andere koers dan wat we hier gezien hebben. Vraag is hoe verenigbaar het is met zijn ambities voor een grote ronde te winnen.
Nu wordt er gedaan alsof hij al alles gewonnen heeft maar dat is natuurlijk niet zo.
Marge is er zeker nog wel