Algemeen Wielernieuws

Remco delivers, ook mooi van Wout. Hopelijk volgende week terug 2 medailles maar dan hoop ik eens goud voor Wout, zou hij wel verdienen :)

Zien we Remco dit seizoen nog met een gouden tijdritfiets / regenboogtrui combo? De tijdrit in de Renewi Tour lijkt mij dan zowat de enigste optie? Of mag hij op het EK ook in zijn regenboogtrui starten?

Zien we Remco dit seizoen nog met een gouden tijdritfiets / regenboogtrui combo? De tijdrit in de Renewi Tour lijkt mij dan zowat de enigste optie? Of mag hij op het EK ook in zijn regenboogtrui starten?
Op het ek is het sowieso in de Belgische kleuren. De Chrono des Nations rijdt hij in principe wel.

Meen me te herrinneren dat Kopecky op het ek op de piste wel haar WK trui mocht dragen op onderdelen waar ze WK was dus hopelijk wel.

Volgens het Noorse artikel op Reddit heeft hij gezegd dar hij zelfs de Tour winnen binnen 4 jaar :unsure:
Bij het bekend maken van Ridley als fietsleverancier voor Uno X werd dat ook gezegd, er gaan gele truien te kort zijn!

Blummenfelt zou 74kg wegen voor 1m76, daar mag dus wel een kilo of 10 af. In 2026 de tour rijden, in 2027 een rit winnen en in 2028 de tour winnen. In 2028 is hij 34 hé. Evans was ook 34 en meteen de oudste naoorlogse Tour winnaar.

Bij het bekend maken van Ridley als fietsleverancier voor Uno X werd dat ook gezegd, er gaan gele truien te kort zijn!

Blummenfelt zou 74kg wegen voor 1m76, daar mag dus wel een kilo of 10 af. In 2026 de tour rijden, in 2027 een rit winnen en in 2028 de tour winnen. In 2028 is hij 34 hé. Evans was ook 34 en meteen de oudste naoorlogse Tour winnaar.
Als die stopt met triathlon en puur op bet wielrennen gaat zie ik die wel nog mooie dingen doen. Die extra kilo´s zijn snel weg eens hij stopt met zwemmen. Die heeft een bovenlichaam waar menig sprinter jaloers op is.

Als die stopt met triathlon en puur op bet wielrennen gaat zie ik die wel nog mooie dingen doen. Die extra kilo´s zijn snel weg eens hij stopt met zwemmen. Die heeft een bovenlichaam waar menig sprinter jaloers op is.
Krijg je die spieren op uw bovenlichaam wel snel weg?

Ik wil me als fan van Evenepoel publiekelijk distantiëren van deze uitspraken. Dit is niet waar alle fans van Evenepoel (eerst) aan denken als hij voor de zoveelste keer een koers wint.
Uiteraard niet als eerste aan denken maar toch is het de waarheid.. hij snoert de haters telkens de mond. Dat mag toch gezegd worden zeker?

Hier zitten ook een aantal non-believers waarvoor hij nooit goed kan doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan