Algemeen Wielernieuws

De geruchten zijn nu ook bevestigd:

Was toch ook al bevestigd in vive le velo door Ridley en UNO-X zelf.
Hushovd was toch ook wel tevreden over de deal, maar benadrukte wel dat er duidelijke verbintenissen over kwaliteit en verbetering waren.

Ik ben in feite echt benieuwd hoe het met de sales van Ridley zit. Het zou me niks verbazen dat deze niet vooruit zijn gegaan nadat ze door lotto de deur werden gewezen.

Stilaan toch wel zotjes wat dat gastje zit te presteren in zijn eerste jaar beloften. Natuurlijk is die categorie wat van zijn waarde verloren maar de manier waarop hij telkens wint... Benieuwd naar hem in de Avenir, daar zal waarschijnlijk wel 1 of 2 profs aan meedoen of toch een paar oudere mannen.

Het is zeker geen Remco (gewoon niet vergelijkbaar imo), maar we kunnen stilaan toch wel zeggen dat als die mentaal sterk is een mooie profcarrière tegemoet gaat. Benieuwd of de geruchten kloppen en die ook echt bij de profploeg van Lotto terecht komt, gezien ze daar toch met financiële problemen zitten. De grote ploegen zullen toch met een zak geld klaar staan.

Zal wel wat rust kunnen gebruiken maar ligt ook een beetje in ruzie met de bond omdat ze zijn verloofde niet hebben geselecteerd natuurlijk. Nu WK is met diezelfde bond te doen dus gaat dan toch vlug de brokken moeten lijmen.

Zou Wout durven?

Ik was me pas nog aan het afvragen waarom niemand dit doet als het bijna windstil is of de wind niet verkeer staat. Omdat niemand het deed ging ik er eigenlijk gewoon vanuit dat dit niet UCI legaal was.

Benieuwd of hij het echt gaat doen. Als het veilig is, waarom niet hé, zonder technisch voordeel gaat hij toch geen medaille halen.

Ik was me pas nog aan het afvragen waarom niemand dit doet als het bijna windstil is of de wind niet verkeer staat. Omdat niemand het deed ging ik er eigenlijk gewoon vanuit dat dit niet UCI legaal was.

Benieuwd of hij het echt gaat doen. Als het veilig is, waarom niet hé, zonder technisch voordeel gaat hij toch geen medaille halen.
Omdat een vol wiel enorm moeilijk stuurt, het parcours moet echt meezitten hiervoor.

Stilaan toch wel zotjes wat dat gastje zit te presteren in zijn eerste jaar beloften. Natuurlijk is die categorie wat van zijn waarde verloren maar de manier waarop hij telkens wint... Benieuwd naar hem in de Avenir, daar zal waarschijnlijk wel 1 of 2 profs aan meedoen of toch een paar oudere mannen.

Het is zeker geen Remco (gewoon niet vergelijkbaar imo), maar we kunnen stilaan toch wel zeggen dat als die mentaal sterk is een mooie profcarrière tegemoet gaat. Benieuwd of de geruchten kloppen en die ook echt bij de profploeg van Lotto terecht komt, gezien ze daar toch met financiële problemen zitten. De grote ploegen zullen toch met een zak geld klaar staan.
Yep, van horen zeggen scoorde hij bijna 90 op zijn VO2 max test. Hij is dan ook heel licht. Wel een speciale ingesteldheid bij hem. Zoals je ziet in zijn resultaten. Wil altijd alleen naar de finish rijden en is moeilijk om te praten om koerstactisch op andere manier te rijden.

INEOS zou achter Langelotti zitten 😅
Hun transferpolitiek is al enkele jaren pure paniekvoetbal in de hoop de nieuwe Evenepoel aan te trekken. Ik vind het heel jammer om die ploeg zo te zien wegkwijnen. Hopelijk voor hen hebben ze met Langellotti de nieuwe Roglic ontdekt.

Deden ze dat vroeger in de jaren 90 af en toe niet? Ik herinner mij precies vaag zo'n beeld van Virenque in de TDF...

Benieuwd of Wout het gaat doen. Ik zie het al gebeuren dat hij valt en niet kan meedoen aan de wegrit :unsure:

Yep, van horen zeggen scoorde hij bijna 90 op zijn VO2 max test. Hij is dan ook heel licht. Wel een speciale ingesteldheid bij hem. Zoals je ziet in zijn resultaten. Wil altijd alleen naar de finish rijden en is moeilijk om te praten om koerstactisch op andere manier te rijden.
Die kerel is echt precies een copy paste van Lenny Martinez :biglaugh:
Vaak zien we dat pocketklimmers tekortschieten bij de profs in het rondewerk, omdat hun absolute wattages te laag liggen en ze te veel energie verbruiken over een periode van drie weken.

Deden ze dat vroeger in de jaren 90 af en toe niet? Ik herinner mij precies vaag zo'n beeld van Virenque in de TDF...
👑

IMG-1927.jpg

Die kerel is echt precies een copy paste van Lenny Martinez :biglaugh:
Vaak zien we dat pocketklimmers tekortschieten bij de profs in het rondewerk, omdat hun absolute wattages te laag liggen en ze te veel energie verbruiken over een periode van drie weken.

Totaal niet te vergelijken. Martinez was bij de beloften al wisselvallig en had al zijn mindere momenten, bij Widar zijn die precies nergens te bespeuren. Zijn motor lijkt veel groter dan die van Martinez.

Los van dat het zeker ergens klopt dat zijn gestalte wel degelijk een probleem kan vormen in de toekomst als het gaat om het winnen van grote rondes.

Terug
Bovenaan