Algemeen Wielernieuws

Inderdaad, was blokkeren, maar ik vraag me toch af of Campenaerts ook maar een kans heeft om Hermans hier te kloppen. Nu, in een sprint kan De Lie ook niet winnen denk ik, maar toch. Je ziet nog met 13 man in peloton...

Zie, poging van Campenaerts maar die kan niet winnen tegen Hermans hé...

De Lie gewoon als eerste in de wind en tolereert geen tegenstand.
Sterk werk! De andere sprinters eten hun schoen op :P

Ze mogen op sporza wel de foto updaten

"Ik ben de kampioen!": Arnaud De Lie wint BK na koninklijke sprint in Zottegem

aca19966-316e-11ef-92ff-02b7b76bf47f.jpg

Update: OK dat hebben ze ondertussen ook gedaan. :tongue:

Dit is gewoon een fenomenale overwinning, gewoon vanop kop winnen van al die mannen.
Laten we hopen dat hij dat ook in de Tour kan laten zien...

Zakt af met Thomas, Bernal en Rodrigues naar de tour.
Hoe zie jij hem daar absolute kopman zijn?
Ja in de tour unchained was hij inderdaad wat slecht gezind, maar hij presteerde ook ondermaats en Rodrigues was gewoon beter. De kaarten liggen nu anders en hij zal ook dat wel beseffen.

Lijkt me ook geen enkele schande te zijn als hij nooit een grote ronde wint. Hij kan zoveel andere dingen wel.
Ondermaats is wel wat zwaar overdreven.

Toen ze hem die vraag stelden op te rijden voor Carlos.
stond hij top 10 GC
30" achter de 5de en 1 minuut achter Rodriguez , terwijl hij die laatste bergrit na Yates / pogi / Vingegaard de beste GC-er was.

Als ze dan je die vraag stellen om voor iemand anders te rijden met nog 10 ritten te gaan zou ik ook raar kijken....

In rit 14 (dus een rit erna) had hij een stevige inzinking en dan heeft hij het ook volledig laten lopen.

Ik verwacht hem weer goed dit jaar, de vraag is of hij dit jaar weer een inzinking zal krijgen of niet.

Een echt oordeel over Pidcock GC-kansen zullen pas volgend jaar kunnen maken als er eens niets anders op het programma staat.

Ik geloof er ook niet in , maar ik geloofde ook niet dat Thomas G ooit de tour kon winnen 😉

Terug
Bovenaan