Algemeen Wielernieuws

Wat doet Pidcock een week voor hij in de Tour wil meedoen op een mountainbike?
Zelfde als de week na de tour op zijn mountainbike: winnen

Zelfde als de week na de tour op zijn mountainbike: winnen

Niet dat ik er in geloof dat hij het ooit gaat kunnen maar als hij echt de Tour wil winnen gaat hij zich daar toch eerder op moeten richten. Maakte blijkbaar van zijn oren dat hij vorig jaar moest voor Rodrigues beginnen rijden als je de RVZ zag is Bernal nu ook al weer hem voorbij gegaan in de pik orde.

Niet dat ik er in geloof dat hij het ooit gaat kunnen maar als hij echt de Tour wil winnen gaat hij zich daar toch eerder op moeten richten. Maakte blijkbaar van zijn oren dat hij vorig jaar moest voor Rodrigues beginnen rijden als je de RVZ zag is Bernal nu ook al weer hem voorbij gegaan in de pik orde.
Vanaf volgend jaar bij Red Bull he :unsure:

Zakt af met Thomas, Bernal en Rodrigues naar de tour.
Hoe zie jij hem daar absolute kopman zijn?
Ja in de tour unchained was hij inderdaad wat slecht gezind, maar hij presteerde ook ondermaats en Rodrigues was gewoon beter. De kaarten liggen nu anders en hij zal ook dat wel beseffen.

Lijkt me ook geen enkele schande te zijn als hij nooit een grote ronde wint. Hij kan zoveel andere dingen wel.

Ferme kopgroep weg van elke ploeg wel iemand mee. Maken dus wel kans. Jumbo zou aan het jagen zijn maar die zijn natuurlijk met niet veel.

Het is nog een uur koers.

Het leuke is wel dat er nog enkele scenario’s kunnen. Ik hoop gewoon niet op een massasprint waar Merlier wint.

Terug
Bovenaan