Algemeen Wielernieuws

Landa ook sleutelbeen gebroken gehad natuurlijk en dat blijft toch een renner die beter is in grote rondes
True, de vraag is wel in hoeverre men die vorm in 3 weken nog kan corrigeren wetende dat waarschijnlijk niemand uit die hele top 10 echt aan zijn max zit.

Ik verwacht niet Landa veel gaat betekenen, toch niet om te helpen voor een klassement. Een bergrit links of rechts al dan niet in entente met Remco, dat kan wel.

Ik verwacht niet Landa veel gaat betekenen, toch niet om te helpen voor een klassement. Een bergrit links of rechts al dan niet in entente met Remco, dat kan wel.

Zure pil als je weet dat hij voor die reden in feite aangetrokken is :P
De tijd zal het ons uitwijzen wie nu effectief wel niveau kan halen. Laat ons vooral hopen op een tour die wat mooie momenten en spanning kan brengen.

Hart was te verwachten natuurlijk met die Covid. Alles dan maar op de Vuelta zeker. Hopelijk moeten er dat niet al te veel meer zeggen.

En Froome op basis van welke prestatie zou hij een selectie verdienen natuurlijk? Zo slecht gaat het nu ook weer niet bij Israel dat ze geen 8 betere hebben.

Hart was te verwachten natuurlijk met die Covid. Alles dan maar op de Vuelta zeker. Hopelijk moeten er dat niet al te veel meer zeggen.

En Froome op basis van welke prestatie zou hij een selectie verdienen natuurlijk? Zo slecht gaat het nu ook weer niet bij Israel dat ze geen 8 betere hebben.

Op basis van zijn commerciele waarde zou ik die wel meenemen. Als ex meervoudig winnaar trekt hij meer aandacht dan gelijk welke andere renner in die ploeg.

Op basis van zijn commerciele waarde zou ik die wel meenemen. Als ex meervoudig winnaar trekt hij meer aandacht dan gelijk welke andere renner in die ploeg.

Met hoe dat Gee, Ricitello, Williams, Blackmore,... nu rijden?
Nee, zeker niet.
Er was toch echt niemand bezig met Froome in de Tour van 2021 of 2022?

Hah, ik zie net hun selectie voor de Tour. Nemen ze die knuppel van een Fuglsang mee.....

Jammer voor het BK maar ergens wel logisch. VA een jaar of 2 ook dit trucje bovengehaald.

Eurosport stopt er mee krijg ik net een e-mail blijkbaar moet ik nu een HBO abo pakken en dan nog eens extra betalen voor het sport pakket :mad:

Misschien toch eens nadenken over die startverplichting.
Elk jaar die smoesjes om maar niet te moeten starten, laat renners die geen interesse hebben gewoon.
Met zaken zoals dit wint echt niemand.

andrea-piccolo-per-direct-ontslagen-na-verdenking-van-vervoeren-van-doping

Men kon hem niet legaal ontslaan (Wegens een slaapmiddel dat niet verboden is) en dan zou hij amper 3 maand later zo dom zijn zich te laten pakken op iets helemaal anders ipv zich even koest te houden? Waardoor zijn ploeg hem 'plots' wel kan ontslaan.

Maar hey in tussentijd laten ze hem wel nog de giro rijden!

Mmm. Deze kerel is duidelijk onder de bus gegooid. Het zal een ferme ruzie geweest zijn met de ploegleiding en dan krijg je dit.

Laatst bewerkt:
Ik las het artikel ook. Klaagt ook over het feit dat het bij Movistar allemaal in het Spaans te doen is en hij (nog) geen Spaans spreekt. Het materiaal moet hij ook aan wennen was natuurlijk Specialized gewend.

Het was/is een vreemde transfer. Dat hij na 8 jaar of zo bij QS wel eens iets anders wilde ok maar er zijn toch genoeg Franse ploegen die een Franse hardrijder wel erbij willen?

Wat doet Pidcock een week voor hij in de Tour wil meedoen op een mountainbike?

Terug
Bovenaan