Algemeen Wielernieuws

De 18 jarige Jarno Widar won vandaag de eerste bergrit in de Baby Giro op vrij indrukwekkende wijze. Stond bij de junioren al bekend als een supertalent maar breekt nu ook meteen door bij de beloften.

Wat een overwinning weer.

Ik krijg flashbacks naar de beginjaren van Sagan als ik die kerel bezig zie.
Tis nog niet helemaal hetzelfde maar toch. Overal waar hij start zet hij de ritten die voor hem omcirkeld zijn naar zijn hand en soms meer (zie Romandië). 4 op 4, het zijn niet de allerbest bezette koersen maar Romandie en Zwitserland zijn wel gewoon WT. Blijft ook zeer bescheiden... dat zie ik persoonlijk graag.

campenaerts op weg naar Visma Lease a Bike! Wat een toptransfer voor vocsnor, ik zie er hem ook echt wel slagen & zijn rol met verve vervullen in het team. Altijd fan geweest

campenaerts op weg naar Visma Lease a Bike! Wat een toptransfer voor vocsnor, ik zie er hem ook echt wel slagen & zijn rol met verve vervullen in het team. Altijd fan geweest
Een deel van de omkadering zal hem daar nog wel kennen van zijn vorige passage...

Zou Vocsnor nadien zijn trapje vervolledigen en om zijn carriere af te sluiten nog even terug naar Topsport Vlaanderen gaan als wegkapitein? :unsure: :tongue:

3 jarig contract dan nog. Voor Campenaert een mooie transfer maar voor Jumbo vind ik het toch maar wat vreemd.
Wat is daar vreemd aan? Het is een op en top prof die 100% leeft voor zijn vak. Past qua mentaliteit 100% in de ploeg en kent de vlaamse klassiekers vanbuiten en vanbinnen. Goede vervanging voor nathan van hooydonck

3 jarig contract dan nog. Voor Campenaert een mooie transfer maar voor Jumbo vind ik het toch maar wat vreemd.
Niet vreemder dan pakweg Tosh Van der Sande. Je kan je ploeg niet stacken met 25 kopmannen, daar weten ze bij Visma alles van na de Vuelta :unsure:

Campenaerts heeft intussen gevoeld dat hij niet al teveel persoonlijke ambities meer moet koesteren. Zal misschien zelf ook aanvoelen dat hij misschien meer kans heeft om een Dwars door Vlaanderen te winnen in een ploeg als Visma waar hij kan beschermd worden door 3 ploegmaats dan hij nu maar heeft bij Lotto.

Als knecht is dit een goeie transfer denk ik en denk ook niet dat er nog andere plannen zijn.

UAE weer een tactische masterclass.
Geen meter op kop rijden ganse dag,
Kelderman omver kegelen en dan beginnen op kop vlammen om dan 2e te worden met yates en 4e met almeida :crazy:

Kelderman nog goed teruggekomen. Zat niet zo heel ver achter. UAE inderdaad goed in orde Pogacars maatjes zullen er ook klaar voor zijn.

Dat is nu al de derde keer dat hij dit jaar op die manier wint.

Altijd die goeie timing en net iets sneller vertrekken

Is Bernal er terug helemaal bovenop?
Ik volg de ronde van Zwitserland niet maar rijdt zichzelf toch al enkele dagen op een mooie ereplek.

Terug
Bovenaan