Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou hij onder de 2 uur boven geraakt zijn?
Dat team was toch al lang bekend? Allé het stond toch al een tijdje zo op PCS.
PCS waren voorlopig geruchten, Pogacar heeft ze nu effectief bevestigd (onder voorbehoud van ziektes en blessures waarschijnlijk).
Als ge wat Matxin zegt als "geruchten" omschrijft...
Want dit is al gecommuniceerd in december. Natuurlijk waren veranderingen altijd mogelijk, maar geruchten waren het toch niet.
, dat wilde ik zeggen.Zolang hij de weg naar de Gravel bike niet kan vinden zitten we goedZal vechten worden om de hamburgers

. We hebben ondertussen toch ook een heleboel sterke klimmers
Van Aert
De naam van de ploeg wordt op de rustdag van de Ronde van Frankrijk bekendgemaakt. Het gaat volgens de ceo over een ploeg die zowel over een mannen- als een vrouwenteam beschikt, en waarvan de hoofdsponsor een groot internationaal bedrijf is. “De ploeg wil binnen de tien jaar de Ronde van Frankrijk winnen”, onderstreepte Aerts de ambities. De ploeg – die hij niet bij naam wou noemen – had de keuze tussen tien fietsmerken. “Na de testen kozen ze voor ons, ook al boden andere merken meer centen.”Als we de criteria van Aerts nemen en de ploegen uitsluiten die voor lange termijn verbonden zijn aan een groot fietsmerk, lijkt de lijst met mogelijke namen beperkt. DSM-firmenich, Uno-X, Movistar Team en Groupama-FDJ beantwoorden dan min of meer aan de criteria van Aerts.
Bergen 2017: 4000hm: Sagan, Kristoff, MatthewsSta me toe dit toch een beetje raar te vinden.
WVA is geen klimmer eh. Allesbehalve.
Ik kan volgen dat hem meenemen logisch is op veel vlakken, en hij wel een berg op kan rijgen. Maar een klimmer is het niet.
En ik zou echt wel durven zeggen dat als hij geen realistische kans maakt hem thuislaten misschien niet zo een geweldig slechte keuze is.
Misschien is Evenepoel meer gebaat met een echte superknecht die een goeie klimmer is.
Dat is hard en pijnlijk, maar we zijn niks vooruit met hem meenemen als mede kopman als de kans dat hij wint of echt nuttig kan knechten op voorhand al zeer klein is.
Sta me toe dit toch een beetje raar te vinden.
WVA is geen klimmer eh. Allesbehalve.
Ik kan volgen dat hem meenemen logisch is op veel vlakken, en hij wel een berg op kan rijgen. Maar een klimmer is het niet.
En ik zou echt wel durven zeggen dat als hij geen realistische kans maakt hem thuislaten misschien niet zo een geweldig slechte keuze is.
Misschien is Evenepoel meer gebaat met een echte superknecht die een goeie klimmer is.
Dat is hard en pijnlijk, maar we zijn niks vooruit met hem meenemen als mede kopman als de kans dat hij wint of echt nuttig kan knechten op voorhand al zeer klein is.

Zou wel heel straf zijn. Meer dan een week in het ziekenhuis liggen is toch niet niks voor een lichaam.Van Aert en Vingegaard zitten al gezellig in Tignes.
Ik denk dat Vingegaard gewoon zijn derde Tour gaat pakken.
Het is niet omdat je u zo optimaal mogelijk probeert voor te bereiden dat de conditie effectief ook op het niveau zit dat je graag zou hebben op dit moment van het seizoen. Deze blessure was een pak erger dan die van Pogacar vorig jaar.Van Aert en Vingegaard zitten al gezellig in Tignes.
Ik denk dat Vingegaard gewoon zijn derde Tour gaat pakken.

Moest Imola ná 2020 gereden was dat wel altijd prijs geweest voor Pogacar. Pogacar deed daar toen in de voorlaatste ronde eigenlijk een zelfmooraanval en kwa bijna recht uit de Tour waar hij tot in de allerlaatste rit vol moest gaan. Zet Pogacar daar neer met een jaartje extra en een normale voorbereiding en die reed daar alles aan gort imo.Bergen 2017: 4000hm: Sagan, Kristoff, Matthews
Innsbruck 2018: 4600hm: Valverde, Moscon 5de op 13 seconden
Imola 2020: 4500hm: Alaphilippe, Van Aert, Hirschi
Zurich 2024: 4500hm
Ok, de rondes zijn niet gelijk, een Pogacar was er niet bij of nog niet de renner die hij nu is, maar om te zeggen dat WVA er zeker niet aan te pas komt lijkt me overdreven.