Algemeen Wielernieuws

Die artikels hebben de meeste wel gelezen ja, maar als je dat doet zie je dat daar het volgende in staat.

Uit het eerste artikel:
"Volgens Woerts wordt het Amerikaanse bedrijf hoofdsponsor, andere bronnen spreken van een minder prominente plaats op de truitjes van het Nederlandse topteam"

In uw tweede staat dan weer:
"Volgens bronnen van WielerFlits wordt Amazon niet, zoals Woerts aangeeft, een van de titelsponsors van de ploeg, maar zal het als co-sponsor van het team instappen."

In andere artikels staat dan weer dat ze 15M zouden inbrengen..

Jij gaat gewoon de ene bron citeren terwijl de andere dat dan weer tegenspreekt. Dus eigenlijk gok je er ook gewoon op los.

Welke artikels zeggen dan dat ze 15 miljoen inbrengen? Je vraagt om mijn bronnen om dan zelf geen bronnen te geven.

Woerts zegt dat ze hoofdsponsor worden andere bronnen (meervoud) zeggen van niet. Dan ga ik gewoon uit dat de meerheid gelijk zal hebben en dat Woerts degene is die mis is. Is dat dan gokken?

Welke artikels zeggen dan dat ze 15 miljoen inbrengen? Je vraagt om mijn bronnen om dan zelf geen bronnen te geven.

Woerts zegt dat ze hoofdsponsor worden andere bronnen (meervoud) zeggen van niet. Dan ga ik gewoon uit dat de meerheid gelijk zal hebben en dat Woerts degene is die mis is. Is dat dan gokken?
Gisteren op tv is dat ook vermeld

Lees jij al die bronnen dan niet? Ik dacht dat iedereen hier dat wel deed.
https://www.indeleiderstrui.nl/wiel...-amazon-amerikaanse-gigant-legt-15-miljoen-in

Jij beweert hier gewoon dat Amazon zeker geen naamsponsor wordt. Lijkt mij niet verkeerd om daar dan een bron voor te vragen. Je komt dan zelf af met 2 bronnen die andere dingen zeggen. Lijkt mij dat je gewoon gokt ja.

Lees jij al die bronnen dan niet? Ik dacht dat iedereen hier dat wel deed.
https://www.indeleiderstrui.nl/wiel...-amazon-amerikaanse-gigant-legt-15-miljoen-in

Jij beweert hier gewoon dat Amazon zeker geen naamsponsor wordt. Lijkt mij niet verkeerd om daar dan een bron voor te vragen. Je komt dan zelf af met 2 bronnen die andere dingen zeggen. Lijkt mij dat je gewoon gokt ja.

Maar dat is weer die Woerdts. Woerdst zegt dat ze hoofdsponsor worden. Dat wordt tegengesproken volgens meerdere andere bronnen die het houden op een gewone extra sponsor.

Welke 2 bronnen heb ik dan wel aangehaald die andere dingen zeggen?

Volgens bronnen van WielerFlits wordt Amazon niet, zoals Woerts aangeeft, een van de titelsponsors van de ploeg, maar zal het als co-sponsor van het team instappen.

Ze zeggen ook wel wat Woerts zegt om er dan wel meteen bij te zeggen dat wat hij zegt niet klopt. Opnieuw 1 bron vs meerdere bronnen dan geloof ik de meerdere bronnen. Is dat dan gokken? Als iemand zegt het is koud buiten en meerdere zeggen dat het warm buiten is dan ga ik aannemen dat het buiten best meevalt is dat dan gokken?

De eerste comment onder je bron is trouwens van iemand die zegt dat die Woert nogal veel uit zijn nek lult.

Niemand hier weet hoe de vork aan de steel zit. Er waren eigenlijk maar 2 originele concrete bronnen omtrent het Amazon gedoe. Die marketing Hollander (die volgens vele Nederlanders niet echt betrouwbaar is) die zegt dat Amazon voor 15M naamsponsor wordt en Wielerflits die zegt dat Amazon sponsor wordt, maar geen naamsponsor en de fusie dus niet in de weg staat.

Vandaag kwam "The Escape Collective" echter met nieuwe informatie:

Wielerflits reported that despite the hefty chunk of money Amazon were reportedly putting up, they wouldn’t be coming on board as a titular sponsor, which seemed odd. Turns out, it made complete sense, as the latest we’re hearing is that the €15 million isn’t an amount being delivered in cold hard cash to pay rider wages and fill the buses’ fuel tanks, but is a figure of prospective ‘media value’ that one of the world’s largest companies would be providing to the Dutch team.

Yes, Amazon is paying Jumbo-Visma in exposure.

Jumbo-Visma and Amazon have previously collaborated on a documentary series, hosted on the company’s streaming platform Amazon Prime. In theory, an extension of their collaboration could provide more awareness for other, more traditional sponsors looking for maximum eyeballs on their logos adorning the team’s jerseys.

Escape Collective contacted Jumbo-Visma Thursday, as the original Amazon news was breaking, and again Friday after this latest ‘media value’ update came across our desk. We haven’t heard back yet (maybe their entire press team is currently just lying down in a dark room pretending they don’t exist) so really we only have these whispers to go on. Needless to say, take all of these rumours with a pinch of salt.

Other parties we spoke to hadn’t heard that the quoted €15 million only constituted ‘media value,’ but if this turns out to be the case it makes the merger with Soudal Quick-Step much more necessary than if some of Jeff Bezos’ millions were about to hit the team’s bank account.

Maar dat is weer die Woerdts. Woerdst zegt dat ze hoofdsponsor worden. Dat wordt tegengesproken volgens meerdere andere bronnen die het houden op een gewone extra sponsor.

Welke 2 bronnen heb ik dan wel aangehaald die andere dingen zeggen?

Volgens bronnen van WielerFlits wordt Amazon niet, zoals Woerts aangeeft, een van de titelsponsors van de ploeg, maar zal het als co-sponsor van het team instappen.

Ze zeggen ook wel wat Woerts zegt om er dan wel meteen bij te zeggen dat wat hij zegt niet klopt. Opnieuw 1 bron vs meerdere bronnen dan geloof ik de meerdere bronnen. Is dat dan gokken? Als iemand zegt het is koud buiten en meerdere zeggen dat het warm buiten is dan ga ik aannemen dat het buiten best meevalt is dat dan gokken?

De eerste comment onder je bron is trouwens van iemand die zegt dat die Woert nogal veel uit zijn nek lult.
Dat is toch net heel het punt.
Die Woerdts komt met het (blijkbaar juiste) nieuws dat amazon instapt. Hij beweert als hoofdsponsor. Meerdere bronnen (die niet bij naam genoemd worden) beweren als co-sponsor.

Jij schrijft dan hier, zonder nuance, gewoon neer als waarheid. Dan kom je af met 2 artikels waar zowel het één als het ander gezegd wordt. Met een simpele bronvermelding was alles meteen duidelijk.

Niemand hier weet hoe de vork aan de steel zit. Er waren eigenlijk maar 2 originele concrete bronnen omtrent het Amazon gedoe. Die marketing Hollander (die volgens vele Nederlanders niet echt betrouwbaar is) die zegt dat Amazon voor 15M naamsponsor wordt en Wielerflits die zegt dat Amazon sponsor wordt, maar geen naamsponsor en de fusie dus niet in de weg staat.

Vandaag kwam "The Escape Collective" echter met nieuwe informatie:
Dit dus.

Dat is toch net heel het punt.
Die Woerdts komt met het (blijkbaar juiste) nieuws dat amazon instapt. Hij beweert als hoofdsponsor. Meerdere bronnen (die niet bij naam genoemd worden) beweren als co-sponsor.

Ja maar het ontgaat mij nu wel even waarom jij nu blijft volhouden dat Woerdts blijkbaar de juiste informatie zou verspreiden.
Dat terwijl slackmans zijn derde bron net aangeeft dat zijn informatie net NIET klopt, en het dus niet over een naamsponsoring gaat.

Misschien is het ook wel best dat je de typische politiek en actua discussiestijl/ poneerstijl voor daar laat.

Ja maar het ontgaat mij nu wel even waarom jij nu blijft volhouden dat Woerdts blijkbaar de juiste informatie zou verspreiden.
Dat terwijl slackmans zijn derde bron net aangeeft dat zijn informatie net NIET klopt, en het dus niet over een naamsponsoring gaat.

Misschien is het ook wel best dat je de typische politiek en actua discussiestijl/ poneerstijl voor daar laat.
Man, lees eens wat ik zeg.

Ik beweer nergens dat die Woerdts gelijk heeft over naamsponsor, wel dat hij de blijkbaar de juiste info heeft gegeven over dat Amazon instapt als sponsor. Dat hij beweert als naamsponsor en andere beweren van niet. Als Dadash dan hier zonder meer beweert dat het zeker niet als naamsponsor zou zijn vraag ik daar gewoon een bron voor. Uit die bronnen komen dan weer tegenstrijdige berichten. Later komt slackmans dan met die extra info en plaats daar gewoon een bron bij. Mooi zo.

Dat net jij iemand erop gaat wijzen op welke manier je hier iets mag neerschrijven.

Ik word toch echt niet warm van dat gravel racen als UCI koers, tof om zelf te doen en als het allemaal niet te serieus is maar zo een WK/BK/EK is gewoon een wegkoers voor de renners met grote motoren, zoals een Antwerp port classic, Dwars door het Hageland of zelfs Parijs Roubaix, maar dan met wat rare regels waardoor je bijvoorbeeld gewoon uit wedstrijd bent als je pech hebt (tenzij een mirakel en superbenen). Door het groot kwaliteitsverschil rijden de profs gewoon ook snel weg en dan wordt het een tactische koers zoals in een typische vluchtersrit in een grote ronde.

Bij de vrouwen is het al helemaal belachelijk waar er gewoon mannelijke amateurs als "haas" rijden voor een paar vrouwelijke profs. Alé, die lijken gewoon ingehuurd te zijn.

EDIT: alé kijk nu naar Van Avermaet, een hele koers vooraan en dan op 30km van de streep heb je pech en uw koers is gewoon gedaan want niemand mag je helpen. Tja, moeilijk om serieus te nemen dan.

EDIT2: en nu moeten de koplopers bij de mannen honderden amateurs inhalen :laugh:

Laatst bewerkt:
Ik word toch echt niet warm van dat gravel racen als UCI koers, tof om zelf te doen en als het allemaal niet te serieus is maar zo een WK/BK/EK is gewoon een wegkoers voor de renners met grote motoren, zoals een Antwerp port classic, Dwars door het Hageland of zelfs Parijs Roubaix, maar dan met wat rare regels waardoor je bijvoorbeeld gewoon uit wedstrijd bent als je pech hebt (tenzij een mirakel en superbenen). Door het groot kwaliteitsverschil rijden de profs gewoon ook snel weg en dan wordt het een tactische koers zoals in een typische vluchtersrit in een grote ronde.

Bij de vrouwen is het al helemaal belachelijk waar er gewoon mannelijke amateurs als "haas" rijden voor een paar vrouwelijke profs. Alé, die lijken gewoon ingehuurd te zijn.

EDIT: alé kijk nu naar Van Avermaet, een hele koers vooraan en dan op 30km van de streep heb je pech en uw koers is gewoon gedaan want niemand mag je helpen. Tja, moeilijk om serieus te nemen dan.

EDIT2: en nu moeten de koplopers bij de mannen honderden amateurs inhalen :laugh:

Dat er amateurs gedubbeld worden is dat de fout van de organisatie, grotere rondjes of zelfs een grote ronde lost dat probleem op. Vrouwen die met de mannen rijden heb je in alle wedstrijden met gemengde massastart.

Toch wel goed in vorm die Jasper Stuyven.
Ook wel lekker in beeld gebracht eigenlijk!

In elke discipline draait het om uw motor natuurlijk. Als je niet de vermogens kan trappen en niet fatigue resistent bent dan geraak je niet ver.
Gravel is dan ook iets tussen wegwielrennen en crossen. Het moet snel gaan en de parcours liefst niet al te technisch en hoeft ook niet volledig onverhard te zijn.
Dat profs hier voorraan rijden daar schrikt niemand van natuurlijk.

Het is een vrij jonge discipline op dit niveau dus groeien moet het sowieso.

Dat materiaal is part of the game natuurlijk. Keuze van materiaal op voorhand is zeer belangrijk, opletten welke weg je neemt en alert zijn voor mogelijke gevaarlijke punten eveneens.
En je draagt ook wat reparatiegerief bij u. Dus in principes afhankelijk van wat je voorhebt kan je dit snel fixen en doorrijden, even achtervolgen en je bent er terug bij.

Dat er bij de vrouwen met hazen wordt gewerkt dat betwijfel ik. Maar goed een tempomaker in de vorm van een man kan en mag natuurlijk.

Wat je aanhaalt is een beetje het nadeel van deze opstelling. Iedereen kan meedoen, maar het parcours leent zich hier niet 100% voor. Maar goed of dat nu zoveel stoort in the end… het is niet alsof hier 30 profs in een peloton rijden en zwaar gehinderd worden.

De Lie heeft net LETTERLIJK op één been de Famenne Classic gewonnen. Wtf heb ik juist gezien.

Eerst een auto die bijna het hele peloton vermoord, dan De Lie met 1 schoen uit zijn klikpedaal

De Lie heeft net LETTERLIJK op één been de Famenne Classic gewonnen. Wtf heb ik juist gezien.

Eerst een auto die bijna het hele peloton vermoord, dan De Lie met 1 schoen uit zijn klikpedaal
lol De Lie dat heb ik toch nog nooit gezien. Wat een krachtpatser.
Hij spurt hier nu toch echt tegen vrij goede spurters, en rijdt ze eigenlijk allemaal los op een hoop. Indien hij niet uit de pedaal schiet wint hij met een ongezien verschil. Een echt beest.
Zat precies wel weer ver.
Volgens de reporter van Canvas te ver. :rofl:

Dat het ek gravel een soep ging worden was natuurlijk al lang geweten. Van de week op ROB en vroegen ze aan Vervecken of het geen probleem ging worden om met zoveel volk te starten en dan allerlei lusjes. "Ja dat zou weleens kunnen" 😄.

Iemand die ik ken had meer dan 31 gemiddeld en was maar 4' voor Stuyven binnen. Met dus 1 ronde van 28km minder aangezien hij geen prof is.
Er hebben veel mensen aan mij gevraagd waarom ik niet meedeed. Maar om daar wat in de weg te gaan rijden van de profs. Nee dank u, ik ken mijn plaats 🙂.

Ter plaatse wel een mooi evenement. Een tijdje op die eerste klim gestaan net na de start/finish. Daar stond wel aardig wat volk! Volgend jaar wk zal wel de moeite zijn.

Terug
Bovenaan